10 lucruri pentru 2010

Tocmai ce vorbeam cu Andreea despre iubirea de sine, m-a pocnit intrebarea. Bai dar eu mai iubesc pe mine? Nu stiu, cred ca m-as scoate la un film si o cina, in cele din urma as ramane just friends cu mine insami. 🙂 Nimeni nu este perfect, stiu asta. Si cred ca iubirea de sine nu se refera la narcisim sau perfectionism auto-sugerat. Inseamna pentru mine in acelasi timp sa recunosc ca am calitati ce trebuie incurajate si defecte ce trebuie imbunatatite. Sa le elimin nu cred ca am sa reusesc vreodata. Iubirea de sine incepe cu o realizare simpla. I am no more fucked up than anybody else. Si problemele mele sunt ale mele, pe care eu trebuie sa le rezolv. Aici nu este un strigat de ajutor. Este o trecere in revista. 10 lucruri care imi place la mine si pe care sper ca in anul ce vine nu le voi pierde. Si 10 lucruri la care trebuie sa lucrez. Singura. Sau nu?

10 lucruri despre mine care imi plac sincer

  1. Imi place ca sunt amuzanta. Imi place ca pot sa fac oamenii sa rada.
  2. Imi place, sau mai degraba am acceptat faptul ca sunt o fata si ca atare am dreptul sa fiu girly uneori.
  3. Imi place ca gandesc in afara tiparelor.
  4. Imi place ca pot sa spun (in scris sau vorbit) o poveste si lumea sa ma asculte.
  5. Imi place ca nu mi-e frica sa fac lucruri singura.
  6. Imi place ca visez in continuare cu ochii deschisi.
  7. Imi place ca am un simt critic.
  8. Imi place ca sunt o romantica post modernista.
  9. Imi place ca pot sa dau un sfat bun atunci cand mi-l cere cineva
  10. Imi place ca vorbesc engleza so well. (nu “so good” bai analfabetilor!) 🙂

10 lucruri despre mine care ma fac sa ma incui in casa si sa nu mai dau ochii cu nimeni niciodata decat poate cu catelul ca ea ma iubeste asa cum sunt. O iubire exterioara pura. 😛

  1. Nu-mi place cum arat. Da’ deloc.
  2. Nu-mi place ca-mi fac iluzii ca toate lucrurile din viata mea se vor rezolva “atunci cand” iar acel cand de fapt nu va avea loc niciodata
  3. Nu-mi place ca sunt foarte emotive.
  4. Nu-mi place ca sunt dezorganizata, impiedicata, panicata.
  5. Nu-mi place ca intru asa de usor in defensiva cand cineva imi face o observatie.
  6. Nu-mi place ca nu pot sa privesc un baiat in ochi mai mult de 5 secunde fara sa las privirea in jos rusinata. In alte cuvinte nu-mi place ca sunt timida.
  7. Nu-mi place ca mi-e asa de frica de necunoscut, surprize, iesiri din rutina.
  8. Nu-mi place ca nu pot sa vorbesc in fata unui public fara sa ma balbai.
  9. Nu-mi place ca mi-e o lene de ma doare.
  10. Mi-e teama ca am ajuns o cinica. And I hate that.
2 responses to “10 lucruri pentru 2010

  1. Ok, my 10 and 10

    10 lucruri care-mi plac la mine:
    1. Imi place ca am uneori puterea sa-mi realizez visele.
    2. Imi place ca sunt vesela si ca rad prea mult uneori in loc de prea putin.
    3. Imi place ca m-am inconjurat de oameni care ma iubesc si apreciaza prietenia mea.
    4. Imi place ca desi sunt asa departe de casa, mi-am pastrat naivitatea de acasa si nu accept toate valorile vestice fara sa le trec prin sita romaneasca.
    5. Imi place ca sunt practica si chiar uneori cinica
    6. Imi place ca sunt consistenta cu principiile mele.
    7. Imi place ca pot da sfaturi bune si ca oamenii inteleg ca uneori am si eu nevoie sa-mi aud propriile sfaturi.
    8. Imi place ca pot fi atat de puternica dar ca nu mi-e frica sa cer ajutor.
    9. Imi place ca I’m so damn smart. lol
    10. Imi place ca am incredere in mine insami ca pot sa trec peste orice fel de problema.

    10 lucruri care nu-mi plac asa tare.
    1. Nu-mi place ca sunt asa incapatanata si ca trebuie sa-mi amintesc din cand in cand ca nu sunt singura desteapta de pe lumea asta.
    2. Nu-mi place ca sunt cam prea mandra de mine insamni.
    3. Nu-mi place ca uneori ma complac si prefer rutina in defavoarea unei schimbari care necesita munca.
    4. Nu-mi place ca de multe ori imi fac iluzii si planuri si ca nu ma descurc prea bine sa trec peste asta.
    5. Nu prea imi place cum arat dar imi place ca incerc sa mai schimb cate ceva.
    6. Nu-mi place ca uneori iau hotarari pripite.
    7. Nu-mi place ca uneori sunt prea practica.
    8. Nu-mi place ca dupa o vreme, I take people for granted.(na, nu stiu cum sa traduc exact)
    9. Nu-mi place ca sunt asa usor de enervat si ca intru usor in defensiva cand cineva nu ma iarta ptr alta tampenie pe care am facut-o.
    10. Nu-mi place ca uneori ma bazez pe ingrasarea porcului in ajun si nu ma refer doar la invatat.

  2. Dear God….ce cretina sunt….’Sunt consistenta cu principiile mele’ :)))) Pot sa-l stergi? si sa-l pun iar cu o traducere normala la i’m consistently a stubborn idiot?? 😀

Lasă un răspuns

