Din aventurile lui Dork Damsel: Jerry O’Connell si marile adevaruri

Exista in viata oricarui om acele momente de suprema constinta. Spre exemplu, ziua in care primul copil de 8 anisori iti zice  „buna seara” in scara blocului si realizezi ca ai crescut „mare”. Ziua in care te duci la o inmormantare si constientizezi propria mortalitate. Ziua cand ti se naste un copil si iti dai seama ca de acum incolo fiecare secunda a existentei tale va fi devotata fericirii copilului tau.

Toate acestea sunt adevaruri mai mari decat tine, adevaruri care pot sa-ti schimbe viata. Acesta nu este un asemenea moment. Azi am aflat ca Jerry O’Connel era gras cand era mic. And it completely blew my fucking mind.

Pentru cei care nu stiu, Jerry O’Connell este un actor, american, de mana a doua, care a jucat in cateva chestii si e destul de cunoscut dar nu intr-atat de cunoscut ca sa aiba vreodata o stea a lui pe Hollywood Boulevard. Daca era doar o tara mai necunoscut decat e, era bun pentru un reality show pe Vh1 despre viata sa. Spre binele lui insa, O’Connell a zis ca o sa evite reality show-urile precum ciuma neagra.

Nu sunt o fana a lui Jerry O’Connell dar il stiu de mai multi ani, si il stiu intr-un anume fel. Il urmaream in serialul Sliders, unde juca rolul de Handsome Geek. Handsome geeks are my kryptonite. Si ma uitam la Sliders DOAR pentru Jerry O’Connell, dovada fiind faptul ca atunci cand a parasit serialul nici nu m-am mai sinichisit sa-l urmaresc.

Dupa Sliders l-am mai vazut pe O’Connell in cateva roluri, prin comedii romantice si Jerry Maguire, roluri care i-au transformat imaginea mentala pe care o aveam despre el. Nu mai era un handsome geek, ci un tip aratos care cred ca e cam antipatic in viata de zi cu zi. Dar niciodata… nicioadata in my wildest dreams nu mi-as fi putut imagina ca Jerry O’Connell…

Was a fucking fat kid!

Da stiu, ce conteaza. Probabil asta ar fi gandit majoritatea oamenilor normali, doar ca eu nu sunt un om normal. Eu sunt Dork Damsel. Si trebuie sa ma axez pe lucruri superficiala, sa fac din tantar armasar (sau poate in cazul asta, invers) pentru ca daca nu as face asta atunci nu as mai fi dork damsel. As fi doar o damsel, si nici macar in distress.

Probabil ca are legatura cu acel cult al celebritatii. Nu-ti imaginezi ca fiintele diafane de pe micul sau marele ecran ar fi avut vreodata o copilarie jenanta. Parca toti au iesit dintr-o cuva de maturizare la 21 de ani, looking gorgeus and made up. Cu exceptia oamenilor gen Paul Giamatti sau Willem Defoe care trebuie sa compenseze lipsa simetriei estetice cu un talent veritabil.

Cum s-a intamplat realizarea. In cel mai bizar si dorky mod posibil. Citeam blogul lui Wil Wheaton (Care a jucat in Stand by me, si printre  altele era si Wesley Crusher in Star Trek: TNG) si vorbea despre perioada aceea frageda din viata lui cand alaturi de colegii sai de platou trebuia sa promoveze filmul stand by me (Lansat in 1986). Printre altii vorbea si de un anumit Jerry, actor cu el in film. Intru eu pe imdb sa vad despre ce Jerry era vorba pentru ca nu-mi venea imaginea in minte sa stiu despre ce personaj e vorba.

Spre stupoarea mea am vazut ca era vorba de Jerry O’Connell, care juca rolul pustiului gras din film (film pe care l-am vazut dar nu stiam chestia asta).

„Nu se poate, Jerry O’Connell sa fi fost gras cand era mic. This is huge. E ca si cum ai afla ca de fapt Madonna s-a nascut cu un penis!”

Repede de tot am intrat pe  net sa vad daca mai existau oameni la fel de frapati ca mine de aceasta schimbare estetica majora in viata tanarului O’Connell. Am aflat de fapt ca pana sa primeasca rolul din Sliders, pentru care ajunsesem sa-l cunosc, O’Connell era cunoscut drept „the fat kid from Stand by Me”.

Wow… deci wow. Daca un pustiulica gras si urat poate sa ajunga intr-o zi sa se insoare cu Rebecca Romjin, sa i-o fure lui John Stamos of all people (care sigur a fost crescut intr-un laborator in Grecia pe undeva) atunci poate si eu, Diana Petrescu din cartierul Dristor, Bucuresti… as putea sa slabesc vreo 20 de kile si sa-mi trag un amarat de contabil ca sot.

There’s hope for Dork Damsel yet!

One response to “Din aventurile lui Dork Damsel: Jerry O’Connell si marile adevaruri

  1. Acountant, dear? You can do so much better!!!

Lasă un răspuns

