Paris, baby! – Ziua 5

DSCF5487

Lasata de capul ei in prima parte a zilei, Andreea a facut prapad in finantele ei, fapt pe care l-a semnalat si ea. In timp ce fata s-a dus sa vada chestii si sa cumpere suveniruri eu am stat in camera cu Ana sa ne mai uitam la niste Damages. M-am intalnit cu Andreea dup-amiaza ca sa mergem la Versailles.

Inainte de asta am fost frumusel date afara din camera de catre tipul cu menajul care probabil ar fi fost intimidat de prezenta unor entitati feminine. S-a uitat urat la noi si am priceput mesajul. You don’t feel comfortable facand curatenie cu ochisori rimelati asupra ta.

M-am intalnit cu Andreea si am petrecut doua ore vizitand Versailles, in care am intrat gratis. Uneori e chiar bine sa fii cetatean al Uniunii Europene. In Versailles m-am simtit un pic ca intr-o remake medieval dupa Cubul pentru ca fiecare camera avea alta culoare. Dar per total a fost o experienta interesanta, sa vezi cat de adepti au devenit francezii in a se pupa singuri in cur.

DSCF5514

Camera mea preferata nu a fost Sala Oglinzilor ci sala in care s-au adunat la un loc tablouri de la toate victoriile franceze de-a lungul timpului. As vrea sa vad si camera in care sunt toate bataliile pe care le-au pierdut. Acolo ar fi ceva de invatat. Rrecunosc insa ca tavanurile pictate ale incaperilor mi-au placut.

Avand in vedere ca era ultima zi a Anei in Paris pentru ca pleca sambata, cu o zi inaintea mea si a Andreei, am facut seara o iesire la Champ du Mars unde sa mancam pizza si sa bem vin. Caprioare guralive cum ne stiti nu a trecut multa vreme pana nu am atras atentia unor… vanatori. Si nu orice fel de vanatori, luptatori ai savanelor marocane. Si nu-mi pasa daca exista savane in Maroc sau nu.

Meet Rashid. Rashid este o bomboana de baiat care ne-a ajutat sa ne deschidem sticla de vin dupa care s-a auto invitat sa se aseze langa noi si sa ia pe fiecare fata la inspectie. Avand in vedere ca era construit dupa modelul unui bodyguard BGS, nu i-am refuzat placerea. A inceput sa discute cu Ana si Andreea fiindca el detineau puterea conversationala in acest schimb intercultural… dat fiind ca franceza mea de canal nu impresioneaza pe nimeni. Decat poate pe congolezi numiti Jemma.

Bineinteles un mascul Alpha precum Rashid nu merge nicaieri singur si in curand i s-a alaturat un prieten. Care stia sa zica „unu, doi, trei” in Romana. Da, ce mi-au tremurat genunchii de incantare. Sau poate imi era doar frig.

Din fericire pentru noi nu a durat mai mult de o jumatate de ora interactiunea, cavalerii trebuiau sa plece acasa. Pe drumul de intoarcere am aflat cu stupoare de la fete ca cica eu as fi jucat rolul de „rape bait” in seara ce tocmai trecuse desi sincer cred ca li se urcase vinul la cap si negau responsabilitatea pe care o aveau fiind asa de sexy amandoua. Fetelor, aveti mai multa incredere in voi. 🙂

2 responses to “Paris, baby! – Ziua 5

  1. Darling,
    Pentru acea seara you have all te credits…si pentru urmatoarea aventura cu blonzii tot ale tale sunt reusitele 🙂

  2. Subscriu la cele de mai sus. Se poate sa fie our amazing sexiness but it was you my dear who directed the otherwise innocent conversation to other *ahem* hot dictionary topics.

Lasă un răspuns

