Paris, Baby! – Ziua 2

Prima noapte in Paris a adus cu sine primele acuzatii nefondate ca as sforai. Nu comentez nimic fara un avocat si o inregistrare video. 

Planul pentru a doua zi a fost sa vedem Arcul de Triumf, Champs Elysees si Place de la Concorde.  Ana a ramas in camera pentru a lucra la planul ei de cucerire si/sau distrugere a lumii in timp ce eu si Andreea am petrecut prima parte a zilei in centrul posh al orasului. 

Andreea, tradandu-si radacinile piaristice cand era in serviciul anumitor branduri de fast food (si restaurante casual) care vor ramane nenominalizate pentru ca nu facem publicitate mascata, era de-a dreptul incantata de Mac-ul de pe Champs Elysees. Atat de incantata ca a vrut sa ramanem acolo sa-si manance mcbomba de calorii desi restaurantul era pustiu.

Ne-am intalnit din nou cu Ana la Biserica Madeilene. Impreuna trebuia sa mergem pe la magazine, ca fetele chic in Paris. Dar am ajuns sa ne zgaim prin vitrine vreo doua ore, ca fetele chic din Nicolae Grigorescu, Dristor, respectiv Piata Iancului.

In metrou la intoarcere s-a intamplat sa intre Andreea in vorba cu un mosulet foarte dragut, simaptic. Cum a auzit ca fata pe care o sorbea din ochi visand sa fie cu vreo 60 de ani mai tanar este din Romania, nu a contenit cu „laudele” la adresa plaiurilor noastre: ca este inapoiata, ca nu face de fapt part din Europa, ca acolo toata lumea mananca catelusi si bate lebede (sau vice versa).

I just thought that was rude. 

Cand zic ca ne intorceam, de fapt trebuie sa-mi aleg cuvintele cu grija. Ana credea ca vrem sa ne intoarcem la camera. Andreea credea ca mergem in parc. Eu ma tineam dupa ele doua. Cand ajungem la statia de metrou unde era hotelul, Andreea se trezeste sa intrebe:

Andreea: „Cum!? Mergem acasa?”

Ana: „Pai nu ati zis ca vreti sa mergeti sa stati in pat?”

Andreea: „Am zis in PARC!”

Ana: „Aaaaaaaah!”

Diana: „You guys are idiots.”

Ana si Andreea: „Pai tu de ce nu ai zis nimic?”

Diana: „Stiu eu vreodata ceva!?”

Dupa asta Ana a ramas la camera, iar eu si Andreea ne-am indreptat pasii spre Notre Dame (boring), Sena (nice) si apoi enigmaticul Palat al Justitiei si Conciergerie pe care nu le mai gaseam, fiind mai timide din fire. Cat timp ne-am plimbat prin Ile de la Cite am mancat o clatita si Andreea si-a trimis cartile postale. Ne-am despartit din nou pentru ca Andreea voia sa viziteze mormantul lui Napoleon. Avand in vedere ca erau slabe sanse sa vad cum se renaste Napoleon sub forma de zombie care isi pune mana in jacheta ca sa se prinda singur de coaste (lovely image I know), am zis pas. 

M-am indreptat spre hotel si am descoperit in zona un comci book shop unde am stat vreo jumatate de ora ca sa citesc un BD in franceza despre Iisus, luptator sfant contra hoardelor de zombie (de aici se vede de ce am ramas cu zombie pe creier).

Seara ne-am reunit toate din nou ca sa vedem Montmatre si Sacre Coeur. Cred ca as fi vrut sa explorez Montmatre mai in profunzime decat sa trec prin el rapid. Ajungem la Sacre Coeur… iar urcam cu liftul pentru ca ze french they love their elevators see… dupa care mergem sa mancam la un restaurant obscur. Masa de langa noi era ocupata de o familie nucleara americana exact cum vezi in postere: fat dad, chunky mom, flabby son, chunky girlfriend. Nu-i asa ca ti se incalzesc arterele ingrosate de colesterol?

In timp ce mancam am avut o discutie despre sentimente cum avea Carrie cu prietenele ei, dar in restaurante mai fancy sunt sigura. Andreea a mentionat ceva despre cat de importanta este privirea partenerului, care sa se uite la tine cu pofta. 

„Ah, deci vorbim despre eye fucking.”

„Nu! Trebuie sa te priveasca cu pofta si asa, ca si cum ii vine sa te manance”

„Eye, meet fucking….”

Dar mai multe despre eyes, fucking si tot ce se afla intre cand vorbim despre ziua 3… cand cele trei fete cucuiete au vizitat Moulin Rouge si Muzeul erotismului.

Lasă un răspuns

