Din aventurile lui Dork Damsel: Cana mea cu Superman

Coolio zice ca lucrurile pe care le ai vorbesc despre tine. Eu cred ca atitudinea vizavi de lucrurile pe care le ai, vorbesc la fel de mult despre tine.

Am o cana la birou. Este o cana cu Superman cumparata din Franta. Este, scuzat fie-mi egocentrismul, cana me, din care beau eu, la fel cum Gina bea din cana ei cu pisici si eu nu mi-as permite niciodata… sa beau din cana ei cu pisici decat in caz de suprema urgenta, maxima sete si lipsa suspicioasa de alte pahare, cani, oale, pungi de plastic sau orice ar putea sta pe post de recipient.

La inceput cand mi-am adus cana la birou, obisnuiam sa glumesc ca daca se atinge cineva de ea, moare cu mine de gat. Era bineinteles o gluma desi recunosc ca observ atunci cand cineva imi foloseste cana in sensul ca fac o nota mentala de genul: „Hm, bea din cana mea” dar nu comentez. Desi imi sta pe limba.

Dar niciodata nu am stat sa ma gandesc cat de childish trebuie sa fie atitudinea asta pana astazi. Ela si-a pus niste cola or something in cana cu Superman, fapt pentru care Cristina si Gina in tandem s-au uitat la Ela de parca tocmai lasase sa scape maimuta zombie din cusca la inceputul lui 28 days later.

Cristina: Ai atins cana cu Superman!?

Ela: Huh!?

Cristina: Gina! Ela a atins cana cu Superman!

Gina: Uhhhhh. Repede, fugi!

Si toate trei au inceput sa rada iar Gina/ Cristina s-au transformat in Inchizitia Spaniola pentru Comics pentru ca au inceput sa o iscodeasca pe Ela ce stie despre Superman (not a f**ing lot, dar stia ceva despre kriptonita). Oricum, scena era destul de amuzanta iar eu eram in incapere cu laptopul in poala, fara sa o pironesc pe Ela cu ochii de la inceput sau ceva de genul acesta. Radeam dar radeam cam cu jumatate de gura pentru ca incercam sa-mi aduc aminte daca intr-adevar facusem vreodata scandal ca cineva imi folosise cana.

Stiu ca am comentat de cateva ori ceva de genul: „Hm, imi place cana” sau altceva la fel de sarcastic pe un ton calm, dar Cristina si Gina insinuau prin comentariile lor ca as fi un fel de mug-nazi. 🙂 Nevermind ca m-am simtit putin ca un copil mic si rasfatat, pe care adultii simt nevoia sa-l cocoloseasca. Dar adevarul este ca, intorcandu-ne la prima idee, atitudinea mea este cea care trebuie schimbata. Pentru ca acolo unde eu vad cana cumparata intr-un comic book shop dragut din Franta, retul vad doar o cana. Eu vad o cana cu superman, restul doar o cana si asa mai departe.

Look Nu vreau sa fiu ciudata din cauza asta. Oricine poate sa o foloseasca, o sa va pun personal cafea/cola/absint sau ce naibii beti in cana. Atata doar ca se intampla sa tin destul de mult la ea. Stiu ca este doar un obiect si la urma urmei trebuie folosit pentru menirea pentru care a fost pus pe acest plan al muritorilor.  Dar desi as putea supravietui unei disparitii inopinate sau unei spargeri nefericite… persoana responsabila ar trebui sa o tin cateva zile in lanturi in subsolul blocului.

Asta nu ma face ciudata nu?

2 responses to “Din aventurile lui Dork Damsel: Cana mea cu Superman

  1. bullshit … how come i can’t get a superman logo applied on a BLUE mug ?

    they told me only on white… what the fuck ?

  2. white only is so racist 😀

Lasă un răspuns

