Metamorfoza lui Funnyverse

Weekendul asta m-am hotarat sa separ o data si pentru totdeauna review-urile si articolele geek related de articolele personale. Prin urmare, m-am aruncat cu capul inainte si mi-am facut un blog nou numai pentru review-uri… numit Funny Views.

De acum incolo Funny Papers este rezervat secretelor mele intunecate si povestilor despre ce efect are mersul la toaleta asupra existentei mele. Imi dau seama ca va trebui sa fac un efort constient sa-l tin updatat dar daca e ceva la care ma pricep… e sa vorbesc despre nimic. Bineinteles, nu cu talentul lui Jerry Seinfeld. Viata nu este un sitcom.

Desi aud mereu voci in capul meu care rad de mine. Sau poate sunt reale? Who knows!?

Deocamdata las articolele cu review-uri pe care le-am scris deja aici pana-mi dau seama cum sa fac sa le import in FunnyViews. Am facut si un cont de twitter nou: 140 movie, unde o sa incerc sa prezint esenta review-urilor postate in detaliu pe Funnyviews si astfle sa fac un back to back cu ambele canale. Blogul si twitterul.

Deoarece nu mi-am dat seama deocamdata cum pot sa integrez un twitter widget in blogul de WordPress (for some reason pun codul in widget-ul text nu apare nimic… nici daca fac o pagina noua doar pentru Twitter badge nu apare) prin urmare m-am abonat la Loudtwitter. Este un web app care iti pune toate tweet-urile din acea zi sub forma de blog-post la sfarsitul zilei (mi-am setat ora 23). Daca totul merge ok cu el pe FunnyViews, il voi folosi si pe Funny Papers.

Unde sper sa ne vedem in continuare in viitor.

Cya in the funny papers.

3 responses to “Metamorfoza lui Funnyverse

  1. Deci… concluzi-ai ca la asta ai cam renuntat, sa inteleg :))

  2. Doamne fereste, doar ca nu il mai poluez cu review-uri. It’s all me baby. 🙂

  3. Ce sa zic…I’m waiting, I’m reading…

Lasă un răspuns

