You’ll never change what’s been and gone – Ziua 2 in Viena

Precum ma asteptam, ma trezesc prima. E bine pentru ca pot sa fac dus si pot sa ma spal pe dinti. Ambele gratie gelui de dus, respectiv pastei de dinti adusa de Gina. Dumnezeu stie cum a reusit sa treaca cu gelul ala de dus de security la aeroport, dar God bless her cause she did.

La o jumatate de ora dupa ce ma trezesc eu incep sa se agite spiritele adormite colege de camera cu mine. Astazi incercam micul dejun oferit de hostel care cica este unul dintre cele mai bune din oras. Again, nu mi se pare ca niste chifle + mezeluri + suc de portocale si cafea este asa superb dar ma rog.

Asa putin cat am mancat (doua felii de sunca, doua felii de salam, juma de sandvis cu peanut butter si jumatate de mar), I managed to f*ck-up my entire day. Pentru ca imediat dupa micul dejun incep sa ma simt cam naspa si sa ma doara burta. Astfel cand plec la cumparaturi cu fetele pe Maria Hilstrassse, nu ma tine foarte mult si ma intorc in camera sa ma culc pentru ca nu ma simteam bine. Mai intai insa am facut o oprire intr-un comic book shop si am ramas socata ce preturi mari practica.

Mai mari ca in Germania, Franta sau Londra si nu prea inteleg de ce. Un roman grafic pe care l-am luat in Anglia cu 16 euro, aici era 27. Si la figurine la fel, majoritatea pe la 30 de euro. Cat de mult as iubi eu anumite personaje, sunt o zgarcita inainte sa fiu un geek. Si nu ma incumet sa dau 120 de lei pe o jucarie.

Ma intorc in camera sa dorm vreo doua ore pana cand ma suna Gina sa ma intrebe ce mai fac. Ei sunt in oras si s-au asezat sa manance si desi la inceput mi s-a parut o idee buna sa ma duc sa-i insotesc, pana la urma ma hotarasc sa ma duc undeva mai aproape, la un restaurant la colt de strada. Este mai aproape si nu-i oblig sa ma astepte pe mine jumatate de ora.

dscf1827

in restaurantul respectiv mananc un carnat invelit in bacon si cartofi prajiti. I know, bad idea, dar in momentul asta chiar ma simteam mai bine. Pe seara, durerile de stomac aveau sa se intoarca dar il lasasera pe amicul lor greata acasa. Dupa ce mananc ma intorc la hostel si stau la parter unde legatura wireless era mai buna. Stau pe net sa termin de trimis un articol and bullshit with Andreea for a while.

Dupa ma intorc in camera si o sun pe Gina sa o intreb pe unde au ajuns ea si ceilalti. Sunt putin ofticata ca nu m-au sunat dupa ce au terminat de mancat sa-mi zica ce planuri au (si s-au plimbat fara mine) dar pe de alta parte poate credeau ca m-am intors in camera sa ma culc la loc. Eu sunt cea care m-am despartit de ei, so… it’s my responsability tot bear.

Pana sa se intoarca grupa in camera, am plecat intr-o plimbare improvizata in jurul hostelului. Am ajuns sa-mi iau un Redbull Cola care va avertizez ca are gust de American Cola.

Those who know me, know that I have a sinus trouble. In alte cuvinte, I sniff a lot. My nose I mean, nu-i ca si cum adulmec strainii pe dupa posterior. Imi curg mucii, ok? There, I said it.

Intru eu intr-un magazin ca sa-mi iau servetele pentru evacuarea respectivelor mucozitati si vanzatorul nu vorbeste boaba de engleza. Zic sa fac semnul ca mi-as sufla nasul ca sa priceapa. Problema este ca atunci cand fac asta, chiar imi curgea nasul, si micro-proiectile mucoase sunt lansate din el si cateva au parte de o coliziune cu vanzatorul. Acesta iritat imi da servetelele si mai are putin si-mi da un sut afara pe usa. Ii sunt recunoscatoare ca nu a facut asta.
dscf1831
Ma mai plimb nitel (oooh, vitrina de sex shop… cu un sutien pe manechin barbat!)…

Si ma suna Gina sa-mi spuna ca s-au intors la Hotel. Ma intorc si eu repejor ca sa ne pregatim de concert. Plecam agale, fara graba si ajungem la Stadthalle unde era o ditamai coada la intrare. Mai intai Gina si Cristina se opresc sa manance un carnacior inainte sa intram. Dupa ce sunt perchezitionata la sange pentru lame, rachete si Uzi-uri (degeaba, i-am lasat in ceilalti blugi) intram in Stadthalle. Plin de culeni si scene kids, dar de o calitate mai mare decat cei pe care ii avem la noi. Foarte putini oameni cu tricouri cu formatii, si majoritatea imbracati ok, nici prea prea, nici foarte foarte… ca si cum ar merge la club Bamboo nu la concert (din nou, comparatie cu plaiurile mioritice).

Noi stam undeva in stanga extrema a scenei, dar destul de aproape astfel incat Noel si Liam sa nu ni se para niste purici cu stil impecabil de imbracaminte. Concertul a inceput la 8:30, exact atunci cand trebuia.

Publicul a fost foarte friendly si receptiv, sala in sine avea un sunet perfect, iar Oasis a fost Oasis. Noel putin mai friendly si deschis decat Liam, dar asa cred ca este de obicei. Au cantat multe dintre hiturile lor (Master Plan, Don’t Look back in Anger, Wonderwall, Supersonic, Champagne Supernova) dar nu au cantat Stop crying your heart out ceea ce makes me kinda sad. Chiar voiam sa-l ascult si credeam ca-l pastreaza pentru final dar ultimul cantec a fost un cover dupa I am walrus al lui Beatles.

dscf1861

Dupa concert, oarece regrete ca s-a terminat dupa doar o ora jumate. Dat fiind ca a fost asa fain eu eram foarte multumita. Calitatea inainte cantitatii. Dupa concert am mers sa manacam la un restaurant studentesc, care avea un copac in mijlocul sau (artificial dar de efect). Masa noastra a fost direct sub respectivul copac al cunoasterii culinare. Acolo am mancat un snitel (de fapt doua snitele maricele) cu cartofi. Nu-mi era foame dar am zis ca ar trebui sa mananc un snitel Vienez in viena.

Planul intial era sa stam intr-un club in noaptea aceea dar dat fiind ca eram tot foarte obositi si a doua zi la 10 trebuie sa fie check-out-ul ne-am intors in camera. Pe peron, Gina era usor delirious din cauza oboselii dar numai zic nimic despre astea decat: „Ha-haaaa!”.

dscf1894

Cine stie cunoaste. 😀

One response to “You’ll never change what’s been and gone – Ziua 2 in Viena

  1. fine:) vreau si eu

Lasă un răspuns

