Born in the year of the Oxford: Day sase

cimg2137

Si iata ca ajungem la ultima zi completa pe care o petrec in Anglia. O zi de duminica cu o vreme mai capricioasa decat mataiLavinie cand e in calduri (dar numai calda nu a fost). Initial duminica fusese rezervata unei excursii in Woodstock (nu celebrul Woodstock unde in 1969 s-au adunat niste drogati si au intrat in istorie ca cei mai cool drogati ever). Dar ieri eu si Ana am discutat si ne-am hotarat ca azi sa abordam tactica OAC..

O ardem chill.

So de dimineata am fost iar trimisa dupa mancarica si ne-am uitat la filmul Waiting. Dupa care am plecat fiecare pe drumul nostru. Ana la muls vaci, iar eu prin mall-ul de prin partile astea (Centrul Clarendon) ca sa ma uit poate imi cumpar ceva de imbracat (nu am gasit) si apoi in celalalt comic book shop al orasului (am cumparat o singura chestie pentru altcineva).

Cand m-am intors in camera, Ana ma anunta ca la 16 trebuie sa mergem intr-un pub.

„Asa devreme? Da stapana. I am not worthy.” 🙂

In pub, dupa ce impartim intre noi o umbrela si mai multe coate in coaste (intentionate sau nu), eu imi iau o bere Guiness ca zic ca nu pot pleca din Anglia fara sa fi baut o bere intr0u pub. Ana isi ia un pahar de vin rosu, the very epitome of ladyness. Laydship. Ladytudine.

dscf1423

Ne intalnim cu o alta romanca de la Oxford, Oana care studiaza arheologia. One lucky bitch I say, pentru ca imi suna a o materie foarte interesanta dar pe de alta parte imaginea mea a arheologiei a fost pe veci alterata de serialul Stargate. Trebuie insa sa recunosti ca rareori a parut istoria mai interesanta decat in serialul ala. Stargate a facut pentru history geeks ce Matrix a facut pentru tech geeks.

But I digress.

We chit chat with Oana for a good while dupa care plecam in camera sa mai pierdem vremea pana seara cand iesim sa ne luam cina la un restaurant turcesc. Ne luam amandoua sish kebab (eu de miel, Ana de pui) si we bullshit despre vicisitudinile vietii de copil mijlociu (not that I would know anything about that, dar pot sa ma revolt daca exista copii mijlocii care nu sunt bagati in seama, din pura empatie daca nu altceva).

Plec si eu 2 minute la toaleta si cand ma intorc… Ana flirteaza cu bucatarul. Ok, poate nu flirta pentru ca trimitea niste priviri de Bambi prinsa in lumina farurilor. Domnul bucatar mi se prezinta si ne ureaza seara buna inainte sa plecam.

Evident nu era destul de barbat pentru amandoua.

Eu si Ana ne facem iesirea subtila de ladies si fugim cat mai repede spre casa, cu un ochi in spate sa nu ne urmareasca niste cu tricouri de fotbal de la Galatasaray cu numele lui Hagi.

Hey, it could happen!

Lasă un răspuns

