Born in the year of the Oxford: Day Cinci

Ana si eu ne trezim in acelasi timp. E randul meu sa cumpar micul dejun asa ca ma duc sa-i aduc covrigul cu avocado si branza before she bites my head off si ne uitam la Boston Legal. Plecam sa-si ia fata pantofi, din nou. 🙂 Dupa sesiunea de shoe shopping, ea se duce la biblioteca iar eu ma intorc la comic book shop.

I bullshit with the comic book guy a while despre Forbidden Planet cat de naspa e si cat de fain de fain e shop-ul lui. Stau sa citesc o carte despre arta din Aliens scrisa de tipul care a creat intregul concept artistic al filmelor. Basically tipul era foarte stresat in perioada aia. Am mai citit si niste comics-uri cu Knight Rider alb-negru care din cand in cand mai aveau cate o poza color cu Hasselhoff in chiloti.

Am mai cumparat o carte Star Wars, I, Jedi, pe care chiar nu o gaseam in Romania si voiam sa o citesc deci I didn’t waste the guy’s time and money. Dupa comic book shop I tried some dresses la Debenhams ca sa ma simt all girly. Mi-am luat un burger de la Burger King si m-am intors in camera. Aici am mai lucrat putin la textele pentru pagina de Oscaruri a Metropotamului care teoretic ar trebui sa intre pe site saptamana viitoare.

Ana ajunge in camera pe la 17 si incepem sa ne pregatim sa mergem la concertul de muzica clasica de la Sheldonian. Pentru ca Ana ma scoate in oras sa-mi faca cultura. Concertul a fost frumos, instrumentisti talentati, o soprana soloista cu cei mai tari plamani si un cor foarte misto. Ana ma anunta ca sopranele si mezosopranele fucked up their timing si au inceput prea repede. Eu habar nu aveam dar Ana si prietenul ei Ruvi au prins insa faza pentru ca ei sunt Mozart geeks. 🙂

Mi-a placut si de dirijorul karatist. Din spate parea ca se cearta cu cineva si cand arata catre o anumita grupa de cor ca sa/inceapa sa cante arata ca si cum ar arunca cu un batarang. Concertul a durat doua ore si vreo 30 de inghionturi in spate din partea bosorogului care statea in spatele meu (nu stateam pe scaune ci intr-un fel de amfiteatru cu randuri de banci circulare fara spatare,ceea ce inseamna ca genunchii persoanei din spatele meu se aflau chiar langa spate… ouch)

Dupa concert am mers la o colega a Anei care-si serba ziua de nastere la ea in camera. Aici am dat peste niste colegi care se uitau la scurtmetraje de arhiva printre care si filmulete de-ale lui Yoko Ono.

dscf1402

dscf1410

She was pretty fucked up. Am vazut un film cu muste care parcurgeau sfarcurile unei tinere domnisoare si un film cu cururi in miscare. It was full of assholes.

Colegii Anei sunt foarte tari, si in tipic stil Oxford am asistat la niste conversatii gen:

„I read War and Peace and…”

„What would you say is your favourite german writer?”

” Did you see cutarica’s experimental films?”

„Pass the wine pls!” (asta eram evident EU)

Dar cand am vazut filmuletul cu cururi, cu totii am avut un subiect abordabil de conversatie. 🙂 Am incercat sa o invat pe o scotiana Karen cum sa injure in romana (pentru ca mi-a cerut, nu pentru ca I go around injurand si oamenii ma intreaba: „Wow, that sounds lovely, teach me!”).

In cele din urma cand am zis cum sa zice unei anumite parti a anatomiei feminine am obtinut fraza zilei:

„It’s called pi*da”

„You mean like the leaning tower of Pizda?”

Lasă un răspuns

