Born in the year of the Oxford: Day patru

La naiba. Iar ma trezesc inaintea Anei. E naspa pentru ca nu-mi place sa trebaluiesc prin camera stiind ca as putea sa o trezesc si nici sa ma culc inapoi nu pot. So ma refugiez in baie for the morning piss and dump, in timp ce ma uit peste Guardian Devil. I’m very happy I got it. E hardcover si arta inauntru arata foarte bine. Si povestea pare interesanta.

Imi dau seama ca 8 la noi inseamna 10 inapoi in casa si imi zic ca la 8:30 politetea be damned o sa dau drumul la laptop si posibil sa o scol pe Ana pentru ca trebuie sa-i trimit Cristinei niste propuneri de articole (vinerea de la 11 este sedinta Metropotam).

Ana se trezeste singura si dupa ce trimit propunerile Cristinei, ne ducem sa ne luam micul dejun. In dimineata asta, pastries! Eu mi-am luat doua croissante, a chocolate muffin si un covrig cu peanut butter care o face pe Ana sa se uite circumspect la mine. „So your chubiness is not a genetic thing is it” se gandeste ea.

Dar e prietena buna si nu zice nimic. 🙂

Ne mancam micul dejun in timp ce ne uitam la Eddie „Funny motherfucker” Izzard. Dupa asta Ana pleaca sa faca niste urechi sa sangereze la cor (I’m kidding, she has a great singing voice), iar eu ma intorc la comic book shop sa-mi iau Superman Birthright, the graphic novel pe care l-am rugat pe shop guy sa mi-l retina. Referitor la acest shop guy, aproape ca nu-i venea sa creada ca m-am intors dupa el. „Thank you so much for coming back” imi zise el, de parca i-am promis un rinichi in the process.

That kind of neediness turns me on. 🙂 Atunci cand nu este solicitata adica.

In timp ce eram la comic book shop si ma gandeam cum sa mai pierd vremea sa citesc ceva, ma suna Ana sa ma intrebe daca nu vreau sa ies la o cafea cu niste amici de-ai ei. Sure, why. Not am mers tot intr-un Cafe Nero (England is full of them) si ne-am intalnit cu o tipa din Turcia foarte sweet, Ozlam, un tip cu parul lung Pavlos si a very cute romanian guy Radu de la noi din Bucuresti (care este foarte posibil sa citeasca postul asta, dar screw it, stie ca e cute, nu cred ca e nevoie sa-i spun eu…).

So we spend an hour or so chit chating, dupa care eu si Ana plecam la pranz. Ana imi pune in fata o dubiosenie dulce pe post de desert pe care o mananc doar pe jumatate. Ana in general are o problema cu faptul ca nu termin tot de mancat la masa. Geraldine care era cu noi imi explica ca totusi este lipsa de bun simt sa nu termini tot de mancat in conditiile in care nu intotdeauna e destula mancare pentru toti si astfel unii care ajung mai tarziu nu mai primesc.

I fail to see though how that is my problem. Sa faca portiile mai mici si gata. Scuzati-mi nesimitirea bucuresteana, avand in vedere ca oricum mancarea este moka (prin generozitatea Anei, once again).

Dupa pranz Ana chiar se duce sa-si mai puna celule nervoase prin niste chinuri asociate teologiei, filosofiei and God knows what else. Eu am stat in camera si am mai vorbit cu copiii de la Metropotam despre ce au mai facut la sedinta, si ce se mai intampla azi. Am scris si un articol si am mai intrat pe forumul Superhero Hype.

O alta iesire la cafea cu Ana se transforma intr-o pizza de la Pizza Hut. Venim acasa sa ne uitam la Good Dick, o dramedie independenta pe care voiam sa o vad de mult timp. Ana se tot cruceste cat de deranged este filmul, in timp ce eu merg din AWWWWW in AWWWWW pentru ca imi plac povestile de iubire fucked up. And this one was pretty fucked up.

Si acum ar trebui sa mergem la film la Odeon dar fata nu mai apare. She left me all alone in the world. Nu mai am de la ea decat o felie de pizza pe jumatate mancata.

Oh the humanity…

Lasă un răspuns

