Born in the year of the Oxford: Day trei

dscf1377

M-am trezit cu vreo jumatate de ora inaintea Anei asa ca am inceput sa ma imbrac. Cum s-a trezit mandra m-a dus in bucatarie sa-mi pregateasca porridge daca te-ai intrebat vreodata ce gust are polistirenul, wonder no more ca sa zic asa! Bineinteles, asta nu este o reflectie a gatitului Anei, doar ca fulgii de ovaz nu sunt cunoscuti pentru fericirea pe care ti-o provoaca in stomac, ci mai degraba pentru fericirea de a avea un scaun usor. If you know what I mean.

Am mancat porridge-ul in timp ce ne uitam la primul episod din sezonul patru din Boston Legal. Afara incepuse o ninsoare seriaosa si incepeam sa ma ingrijorez. Daca raman prin Londra inzapezita. Dar din fericire nu am avut probleme pentru ca afara era cald si la putin timp dupa ce am plecat, ninsoarea s-a oprit de tot.

Drumul spre Londra a tinut cam o ora. Drumul in Londra pana sa cobor la Notting Hill a tinut o alta ora pentru ca traficul era infect. Tortura. Asta era. Pentru ca eram atat de aproape de centrul Londrei si eu eram stuck intr-un autocar. As fi preferat sa ma lase la periferia Londrei sa pierd trei ore pe jos, decat sa stau o ora in trafic aiurea. In cele din urma am ajuns la destinatie si am luat repejor metroul spre centru. Am coborat undeva pe langa Soho pentru ca fetele de la Metropotam erau indragostite de Soho, cartierul trendy al Londrei.

Sincer nu mi s-a parut cine stie ce dar probabil nu l-am explorat cum trebuie. Am ajuns la gradina Soho unde mi-am impartit pranzul (un sandvis cu pui si chili de la Mac) cu porumbeii de prin partile locului.

„Bai, voi ati auzit de Fredo si Pijin? NU!? No more bread for you”

dscf1317

Din Soho am ajuns relativ repede in Chinatown-ul londonez. Nici nu-ti spun ce miresme pluteau pe acolo.. dar lampadarele rosii faceau adevarata senzatia. There were hundreds of them. Dat fiind ca eram chiar pe Shaftsbury Avenue, dupa Chinatown am plecat spre Forbidden Planet, cel mai mare comic book shop din UK. Asa de mare ca nici  nu mi-a placut foarte mult.

Prea multe comics-uri… care se aruncau asupra mea mai ceva ca porumbeii infometati din Soho. „Ia- ne acasa, you know you want to” Coperti glossy, sau hardcoveruri, iroi in izmene sau reviste indie cu ciudatenii, there were all there si ma intimidau. Nu prea erau backissues, numai d-astea noi pe care nu as da banii pentru ca inca nu au o istorie. In cele din urma am plecat de acolo cu un graphic novel Daredevil (Guardian Devil de Kevin Smith), un X-wing pentru ca nu aveam si la piese de resistance… Un action figure de la McFarland Toys cu Jin din Lost. Si l-am luat cu doar 5 lire. Deci 250.000 pentru Jin-ul meu. Nu puteam sa-l las acolo singur. Trrebuia sa-l iau acasa ca doar astia din serial l-au omorat. Adica cum, doar pentru ca e mort puteti sa-l vindeti cu 5 lire, iar pe Sawyer c1 16? Screw that!

dscf1328

Dupa Forbidden Planet a urmat o plimbare lunga prin centrul Londrei. Leicester Square, apoi Trafalgar Square, Westminster Abbey si in cele din urma the Big Wheel. Am zis ca nu pot sa trec prin Londra fara sa vad ca lumea the landmarks. Si tot nu am ajuns in Picadilly dar pemtru moment sunt satisfacuta. Mai ales cand am putut sa rad de turistii care se asezau cur in cur cu leii din Trafalgar Square. Turistii sunt o specie aparte asta e clar.

Ce? Si eu sunt turista? Doamne fereste. I am just a keen observer of human nature. Indiferent de nationalitate, rasa, preferinte sexuala sau daca e dog person sau cat person.

Dupa ce am vizitat the landmarks am mers pana pe Oxford street sa ma mai uit prin magazine, ca tot mai aveam o ora de pierdut (stabilisem la sapte sa-mi iau talpasita din Londra). M-au dezamagit magazinele pentru ca din punct de vedere calitativ nu erau cu nimic peste Kenvelo si Kiltec ale noastre (figurativ ale noastre, practic ale turcilor). Pana la urma m-am hotarat decat sa dau banii pe haine ieftine si proaste mai bine sa iau niste dvd-uri. Asa ca mi-am luat din HMV in ordine (pentru ca era oferta de 4 dvd-uri la 20 de lire, 25 de lei dvd-ul mi se pare quite a deal)

dscf1345

– Jay and Silent Bob Strike Back

Napoleon Dynamite (spre dezamagirea anei care crede ca este o porcarie cum rar s-a mai vazut, dar ce stie ea la cei 15 ani ai ei)

3 10 to Yuma

Superman (1978)

Cati bani am cheltuit nu spun dar destul de spus ca cea mai mare parte a cumparaturilor a avut loc azi. Mai trebuie sa iau Superman: Birthright si bineinteles, bomboanele de ciocolata de rigoare. 🙂

Cat despre Londra, mi-a placut mai mult decat Parisul. Mi se pare ca it’s easier to get around + politetea traditionala britanica + Chinatown = lovely place to visit but I wouldn’t wanna live there. Turistii aia m-ar calca prea mult pe nervi.

„Lasa naibii Leul in pace derbedeule!”

One response to “Born in the year of the Oxford: Day trei

  1. Imi statea pe limba (degete?) sa zic un spoiler. Dar ma abtin 🙂

Lasă un răspuns

