Din aventurile lui Dork Damsel: Ow, my nose

Pentru cei cu care am iesit in seara asta in Baricade pentru a-i sarbatori pe Andrei si pe Nihasa, nu stiu daca ati observat dar in momentul in care am plecat… am cazut pe treptele de la intrare.

Da, acele cateva trepte. Cum am reusit sa ma impiedic de acele cateva trepte. Pai este una din multele superputeri ale lui Dork Damsel. The ability to trip over the smallest thing in a single bound.

Din moment ce nimeni nu a tipat dupa mine banuiesc ca nimeni nu a observat (alcoolul afecteaza perceptia after all), si daca a observat probabil ca a banuit ca nu am patit nimic. Well, m-am cam lovit la nas. M-am lovit asa de rau in fact ca a inceput sa-mi curga sange. Nu am zis nimic si am iesit repede apare simtindu-ma of course… jenata. Afara ma astepta Cristina cu care trebuia sa plec acasa. Probabil i s-a parut foarte ciudat ca-mi tin esarfa pana peste nas in conditiile in care afara era destul de cald. Sper ca nu a crezut ca am legaturi cu Talibanul sau ca vreau sa o jefuiesc mai tarziu.

Dar bineinteles ca ma ascundeam dupa esarfa pentru ca nu voiam sa-si dea seama ca cele cateva trepte de la intrarea in Baricade kicked my ass. Acum as putea sa mint si sa spun ca era o scara d-aia in spirala foarte complicata si ca eu bausem si nu aveam mare echilibru dar adevarul este ca mai niciodata nu imi permit luxul scuzei ca am baut atunci cand patesc ceva. In fact, cred ca este foarte posibil sa am un echilibru mai precar cand sunt 100% treaza decat atunci cand am luat ceva la bord, pentru ca atunci cand sunt treaza nu pot sa stau niciodata destul de atenta destul timp… dar cand esti beat you have aaaaaaaaaall the time in the wooooooooooooooooooorld.

Si iata-ma acum, in urma infrangerii mele grave in fata unui banal element de arhitectura. Nasul imi este umflat, fluiera cand expir (this sounds like a case for Dr. House) si banuiesc ca maine voi avea o ditamai vanataia. In momente ca asta as vrea sa am o casca de Stormtrooper sau de Darth Vader ca sa pot sa merg cu ea la servici.

Pentru ca sincera sa fiu i’d rather be crazy than clumsy. Clumsy will eventually get me killed. Crazy lives forever.

*Post inspirat de o conversatie pe care am avut-o cu Cyber

Lasă un răspuns

