Din aventurile lui Dork Damsel – Tipologie de urari

Acum cu ziua mea pe sfarsite, este momentul sa categorisesc fara absolut nici un rost, felurile de „la multi ani” pe care le-am primit. Vezi tu, poit sa intelegi multe lucruri despre un om dupa felul in care iti spune la multi ani.

Mentionez de la inceput ca sunt recunoscatoare pentru absolut fiecare urare pe care am primit-o de ziua mea. Va multumesc pentru efortul de a trimite un sms, sau un Yahoo message, sau niste semnale de fum pe care nu am apucat sa le vad. Sunt sigura ca ati petrecut o buna parte a zilei gandindu-va ce o sa-mi spuneti de ziua mea. Ce pacat de voi ca acum va voi da in vileag pentru lipsa de originalitate.

Just kidding.

La multi ani (!-ul este optional, dar de cele mai multe ori prezent) – Urarea de baza. Scurt, simplu si la obiect. An oldy but a goldy.

Ah, e ziua ta? De ce nu ai zis nimic! La multi ani!!! – Urarea de uituc. Luat prin surprindere de faptul ca azi e ziua mea (si ce vrei de la saracul om, doar se infrunta cu o probabilitate  de 1 la 365 sau 366 dupa caz) individul va suplimenta lipsa de originalitate cu un la multi ani cat mai tipat.

La multi ani, sa fi iubita. – Urarea misogina. Una dintre preferatele mele. In aceasta zi sacra, care de altfel ar trebui sa fie numai si numai despre mine, o afirmare a individualitatii mele, a  tot ce ma face unica si frumoasa… mi se aduce aminte ca I ain’t worth shit daca nu am un barbat in viata mea.

happy b-day!!!!!111! – Urare de copil retardat care o arde pe net.

Feliz compleano. – Urare de telenovela.

La multi ani, sanatate, noroc, bani etc – Urare pleonasmatica. Acum serios, cine nu are nevoie de bani, noroc si sanatate in viata sa? We all do. Este o nevoie inerenta. De ce nu pot sa-mi ureze oamenii un ED209. I really need that, eu si nimeni altcineva si nu-mi trebuie in mod inerent. I just want it, and I should get it. Sunt sigura ca daca mai multi oameni si-ar canaliza energia nervoasa in directia asta, universul ar conspira sa-mi aduca un Ed209 in brate intr-un efort de a se echilibra. Credeti-ma, i-ar fi mai usor decat chestii grele gen „fericire”, „noroc”, „sanatate” etc.

La multi ani, si tot ce iti doresti tu… – Urare ambigua. De parca am cea mai vaga idee ce imi doresc eu. Si chiar daca as stii, ma indoiesc ca as putea sa have it all. Where would I put it?

La multi ani si toate cele bune – Urare moralista. Bun, rau… tine de punctul de vedere.

La multi ani si multi indieni sexy – No comment…

4 responses to “Din aventurile lui Dork Damsel – Tipologie de urari

  1. eu l-am tipat, dar nu am uitat

  2. Nimeni nu ar trebui sa se simta, dar oricum pe tine te treceam la un la multi ani simplu ca nu uitasei. 🙂 Entuziasmul era de vina ca ma iubesti asa de mult.

  3. la dreaq, m-ai prins. cum voi putea sa mai fac eu pe aia mica si rea cu tine?

  4. hmmm vad ca urarea mea dupa ce ti-am luat cadoul n-ai trecut-o.

    si inca ceva what the fac is a ED209?

Lasă un răspuns

