Din aventurile lui Dork Damsel: La manichiura

Atmosfera dintr-un salon de coafura/manichiura este foarte ciudata. Sau poate asta se aplica doar saloanelor particulare. Am fostr intr-unul de la inceputul saptamanii. Eu voiam doar sa ma tund dar mamei mele i-a venit ideea groava sa-mi fac si manichiura. Ce a insemnat asta? O colosala pierdere de timp. Daca spalatul operatiunile de spalat pe cap si tuns s-au desfasurat cu o rapiditate-fulger, pana acum nu mi-am dat seama cat timp pot sa piarda femeile pe unghii.

Desi spalatul si tunsul au tinut numai 30 de minute, asta nu inseamna ca a fost o jumatate de ora placuta, avand in vedere ca in stanga si in dreapta mea erau doua femei cu niste claie incredibile de par. Una bruneta si una blonda… the light side and the dark side. Bruneta cu parul lung si drept pana la fund, iar blonda cu parul pana la jumatatea spatelui si usor carliontat la varfuri. Iar eu… cu trei fire, subtiri, anemice. tocite la varfuri, grase la radacini. In general suparate pe viata.

Dupa tortura usoara aplicata unui par nefericit a urmat sa-mi astept randul pentru manichiura.

Si am stat. Si am stat. Si am mai stat. Pentru ca idioata care era in fata mea, a trebuit sa-si puna constructii complicate pe unghii. Adica nu asa orice fel de unghii artificiale. este vorba de capela sixtina a unghiilor artificiale, pentru ca am stat dupa curul ei 45 de minute, asta in conditiile in care gagica a fost acolo de la inceput, dinainte sa ajung eu in salon. Si culmea, dupa ce a terminat sa-si transforme mainile in arme mortale recunoscute in 49 de tari… gagica nu era in stare sa stea cu mainile linistita sa se usuce oja (un albastru electric, detectabil din mezosfera).

Si astfel si-o tot cojea si a trebuit sa ma ridice pe mine de pe scaun ca sa-i refaca manichiurista manopera.

Si apoi a fost randul meu. Deci m-am gandit ca o sa fie simplu. Doar o pileala rapida, sa-mi taie colturile si un strat de lac. Easy come, easy go. A tinut jumatate de ora, mai jenanta pentru mine decat tunsoarea de mai devreme. Asta pentru ca acum trebuia sa privesc pe cineva in ochi in timp ce-mi „lucreaza” mainile. Nu prea aveam unde sa ma it asa ca priveam inainte… drept in decolteul domnisoarei manichiuriste.

Cause she had really nice boobs. Trebuia sa-mi directionez atentia undeva pentru ca manichiurista a crezut de cuviinta sa-mi tortureze degetele impingand cuticulele inapoi (pentru cine nu vorbeste manichiuriza, este vorba de pielitele de la baza unghiilor, care pe mine personal nu ma deranjeaza dar nu „arata frumos”)

Nici macar nu m-a intrebat daca ma doare, desi cred ca I flinched a couple of times. Dar oricum daca ma intreba cred ca dialogul ar fi mers cam asa:

<Voce exterioara>

„Te doare?”

„Nu…”

<Voce interioara>

„AAAAH! OH DOAMNE! THE PAIN! THE HORROR! Te rog opreste-te! Pentur numele lui Dumnezeu, OPRESTE-TE!”

Deci iata-ma pe mine intr-un salon particular de manichiura si coafura pe Ramnicu Valcea, cu degetele sangerande, cu ochii in decolteul unei fete slabute dar cute si bineinteles.. cu televizorul dat pe KissTv ca sa aud cele mai noi slagare dance. Nimeni in salonul asta nu zicea nimic, casierita era un casier care o ardea pe net de pe mobil si desi era foarte cald… statea cu geaca cu guler imblanit pe el. Iata adevarul ne-cosmetizat despre cosmetica. Never again.

2 responses to “Din aventurile lui Dork Damsel: La manichiura

  1. Sa iei numarul de telefon… 😀

  2. manichiura si tunsoarea au fost pregatite pentru ziua ta….to look hot

Lasă un răspuns

