The ghost of Christmas past

A venit Craciunul si nu mai simt magia acestor vremuri de alta data. Craciunul a insemnat anul asta un repaos in fata calculatorului sa prin din urma Heroes, la care nu ma mai uitasem vreo doua luni. Cred ca sunt intr-o etapa a vietii mele cand traiesc in afara Craciunului, in afara complotului cu Mos Craciun la care participa intreaga societate, pentru ca apoi cand am copiii mei… sa reintru in randul lumii.

Cand eram eu mica, momentul meu preferat al Craciunului nu era cand ieseam sa vad ce cadouri gasesc sub brad… ci momentul chiar dinainte. Cand asteptam in pat. 🙂 „Sa ma duc acum? Dar nu, hai sa mai stau”. Eram unul dintre copiii care credeau cu tarie ca rabdarea este o virtute si good things come to those who wait.

Nu mai stiu sigur pana la cati ani am crezut in Mos Craciun, dar ce stiu sigur este ca it was longer than most. Cred ca pana la 9-10.  Oricum, eu judecam lucrurile in functie de cat de serioase erau filmele sau desenele in care apareau. De exemplu cand eram mica vazusem un film pe care il consideram „serios” cu Mos Craciun. Pai daca a aparut intr-un film serios atunci trebuie sa existe!  La fel cum vazusem niste desene serioase in care norii erau facuti din vata si oamenii mergeau linistiti pe ei.Deci asa trebuia sa fie!

Iti dai seama ce turbulente interesante am avea cand am merge cu avionul. 🙂

Craciun fericit and Happy New Year!

Lasă un răspuns

