Comunicarea este solutia!

Am devenit o solutie integrata de comunicare. Yes I have. Acum am laptop (Desi), rucsac de laptop, la laptop am un modem Orange, mi-am luat mobil nou (Nae)  si pe mobil am internet*.

I rule. Acum pot sa stau online oriunde, anywhere in the world. La birou, acasa, in Starbucks, la film, la dentist, in parc… Yup.  Deci oriunde merg si orice fac as putea teoretic sa stau pe net si… sa lucrez. Nu voi mai putea sa folosesc niciodata scuza ca am mers undeva si nu am avut net ca sa scap de un articol ce trebuie scris, sau o chestie care trebuie facuta.

I’m screwed.

*Care stie un browser bun pentru internet pe mobil? Opera Mini am incercat sa-mi pun si nu stiu care e the issue dar imi zice ceva ca nu am certificatul care trebuie or something.

4 responses to “Comunicarea este solutia!

  1. pai asteapta firefox mobile. browserul lui nu e bun?

  2. astia ziceau ca merge f bine pe e71. pe e51 nu stiu, dar basically ar trebui sa fie aceeasi chestie

  3. E foarte oky browserul lui… nu inteleg de ce te plangi :p

Lasă un răspuns

