Din aventurile lui Dork Damsel: Fashion forward si superhero oriented

Astazi am luat decizia riscanta dar fashion forward de a purta fusta. A fost o decizie usoara, avand in vedere ca blugii mi s-au imputit intr-un asa hal incat in loc sa-i scot de pe mine, am ajuns sa-i dezlipesc de pe mine.

(stop thinking about getting in my pants, you perverts!)

Ahem… Deci am zis sa port fusta iar asta duce la o alta concluzie dureroasa. Trebuie sa-mi pun dresuri. Ah, dresuri. The dreaded torture device. Pe frigul asta insa sunt necesare chiar daca burta-mi considerabila va protesta. Oh, and protest it will. Dar pentru cei care nu stiu, dresurile nu au niste masuri standard. Bineinteles, au 1, 2, 3 si 4… dar mai potrivit ar fi vreo 25 de masuri de genul: „scandura de femeie”,  „slabuta dar cu colacei”, „plinuta dar I’m working on it”, „potrivita dar coapse de strut” etc… Pentru ca uneori indiferent daca ai masura potrivita, dresurile au tendinta sa migreze spre sud, in alte cuvinte tivul sa-ti ajunga undeva pe la jumatatea coapselor

Si astfel incep tentative strategice de a-ti ridica dresurile/colantii pe sub fusta, fara sa te vada nimeni. Oh the fun we shall have. Ideea e ca in dimineata asta mama mi-a oferit solutia neasteptata la aceasta problema. „Daca simti ca pica de pe tine, pune-ti o pereche de chiloti peste”

„Really?!”

„Da, toate femeile fac asta…”

„REALLY!? Adica toate femeile care poarta fusta se plimba prin lume like Batman?! Cu chilotii pe dinafara!?”

Great. Deci cea mai hulita alegere de costumatie din toate timpurile, sursa a unui sir infinit de glume si nici nu mai spun cata caterinca… pana la urma tot vina femeii este. Desi cred ca acum se intelege si mai mult de ce supereroii sunt asa de ghey.

Si if you must know, dresurile imi vin perfect. No double plating necessary. Dar intr-adevar, burta protesteaza. SHUT UP YOU!

4 responses to “Din aventurile lui Dork Damsel: Fashion forward si superhero oriented

  1. foarte funny……

    apropo de dresuri nu stiu daca ai vazut moda asta: http://yoana.ilu.ro/dresuri-colorate-pentru-barbati/

  2. I love Dork Damsel. Cred ca ma transform intr-un mare fan….care astepta un scenariu. Science-fiction, desigur.

  3. chiar hai sa facem un comic book dupa acest personaj.

    am si eu un personaj care sa apara in comicbook-ul respectiv se numeste capitanul buric

Lasă un răspuns

