Vanity Card #5: Diana vs LadyVader vs ComicDiva vs Gorgonzola vs Diana

I know how Superman feels. 🙂

Cred ca folosesc internetul de vreo 6 ani. Sunt membru Superhero Hype de cinci ani jumatate. Sunt membru TFN de 4 ani. Lucreaz la Metropotam de 2 ani jumatate. Scriu review-uri pentru TVblog de vreun an. Si in fiecare din aceste cazuri… mi-am asumat o identitate online si mi se pare fascinant felul in care aceasta identitate se aseamana sau se diferentiaza de cine sunt in viata de zi cu zi.

Adevarul este ca la inceput, mediul respectiv mi-a oferit o modalitate de a luat legatura cu alti oameni care au aceleasi gusturi ca si mine, iar in perioada cand am inceput sa folosesc internetul treceam prin doua faze foarte importante: citeam comicsuri multe si ma credeam mare fan Star Wars. Asa ca am intrat pe Superhero Hype si pe TFN. LadyVader si ComicDiva sunt cele doua laturi principale ale identitatii mele online pana acum (mai ales ComicDiva). In general sunt mult mai critica si mai ‘tare in gura’ ca sa zic asa atunci cand folosesc acest ID.

ComicDiva are o opinie si vrea sa si-o exprime, unde Diana probabil s-ar gandi ca nu merita efortul si ar tace din gura. Dar sub forma de ComicDiva consider ca am o parere relevanta. In aceasta deghizare daca pot sa-i spun asa, folosind internetul, am ajuns sa am mai multa incredere in instinctele mele, abilitatea de a avea o discutie rationala si bine argumentata cu cineva (un skill care cred ca le lipseste multora pe internet).

Gasind comunitati precum Hype si TFN mi-am dat seama ca exista alti oameni cu mine si astfel ComicDiva este o fiinta mult mai putin singuratica decat Diana. 🙂 Si cand vine vorba de pareri exprimate, am gasit TvBlog.ro unde nici nu vreau sa spun cat de bine ma simt cand cineva imi spune ca i-a placut recenzia mea. Adica stiu ca nu e mare chestie, dar este foarte important pentru mine sa nu aberez si sa livrez un mesaj cu some substance. Si cand lumea realizeaza lucrul asta si poate si rade nitel dupa ce citesc un text de 1000 de caractere sau cat o fi, scris de mine pe orice subiect… ComicDiva se simte relevanta si gosh… You like me! You really like me!

Dar apropo de chestia asta, am trecut la un moment dat printr-un experiment numit „Gorgonzola”. Acesta era un id al meu pe un anumit forum romanesc de fani SF condus de un dobitoc. Cyber can tell you all about him/it. The gist of it was this: sub id-ul Gorgonzola ziceam orice porcarie, gluma tampita, insulta usturatoare care-mi trecea prin cap. Adica toate chestiile pe care nu le spun de obicei pentru ca „Ah, hai mah ca nu vreau sa fiu obraznica” Gorgonzola would say it and feel good about it.

Gorgonzola is the dark side of Comic Diva. Si cred ca am stat pe forumul acela vreo doua luni si a fost o experienta… eliberatoare. In cele din urma bineinteles ca am fost banata… dar dintr-o chestie care efectiv nu era vina mea. Culmea, sarisem in apararea cuiva. 🙂 A good deed never goes unpunished.

Deci ce am invatat din acest scurt turneu in istoria mea online este ca Diana, LadyVader, ComicDiva (mai putin Gorgonzola) sunt unite de acelasi holy grail al internetului: acceptance. Consider insa ca intr-un ocean de miliarde de suflete precum internetul, singura modalitate prin care te poti distinge cu adevarat de restul este prin autenticitate si sinceritate.

Si cred ca de asta si Metropotam se distinge de restul site-urilor de genul sau din web-ul romanesc. Munca la metropotam m-a facut sa realizez multe lucruri despre web, viata, despre mine. Mi-a dat o directie (daca nu chiar un scop). LadyVader, ComicDiva, Gorgonzola… toate trebuie sa se intoarca inapoi la Diana, daca vreau sa am o adevarata identitate online, bazata pe principiile bolduite mai sus… daca vreau sa ma prezint drept cineva pe care ai vrea sa cunosti… drept cineva pe care, vorba lui Dragos, ai vrea sa scoti la o bere. Acest blog face parte din acel proces.

Openin myself up (scuzati conotatiile perverse) in ideea ca astfel vocea mea va fi auzita mai clar si impactul celor spuse de mine va fi mai mare. Acum trebuie doar sa-mi dau seama ce anume vreau sa spun si sa nu aiba legatura cu seriale, filme sau benzi desenate.

That is the challenge.

4 responses to “Vanity Card #5: Diana vs LadyVader vs ComicDiva vs Gorgonzola vs Diana

  1. la mine nu ar mai avea nici un efect sa renunt la tom. deja s-au pus prea multe lucruri in miscare 🙂

  2. daca tot ai invatat sa ai discutiile alea megarationale poate o inveti si pe mama sa intre pe forum sa aveti cate o discutie dinasta ca nu va mai halesc discutiile direct din putul gandirii pe care le aveti live.

  3. hyper ura for the challenge. Si nu ma uita cu autograful!i mean it.

Lasă un răspuns

