Care este parerea mea despre noul trailer Star Trek XI?

This video says it all. 🙂

9 responses to “Care este parerea mea despre noul trailer Star Trek XI?

  1. Nu e Star Trek XI ? Sper ca nu ai scos magnificul Star Trek V din numaratoare 😦

  2. Nunu… am scos execrabilul Insurrection din numaratoare. Stiam ca First Contact e 8 si for some reason l-am pus pe Nemesis 9. 🙂

    Mersi pentru atentionare.

  3. :(( Insurrection ? Execrabil ? BLASFEMIE 😀

  4. Dude…

    Driving the Enterprise with a joystick?

    Nuff said. 😀

  5. nu stiu ce sa zic astept filmul dar sincer nu stiu daca o sa fie super misto.

  6. Nu trebuie sa fie.. „super misto”. Trebuie sa fie acceptabil 😉

  7. Nu stiu ce sa zic. Mi se pare ca am vazut un fel de Stea a Mortii cu tentacule in trailer. Si un fel de Shinzon. Si niste romulani cu care (Anakin) Kirk se bate fata in fata inainte de „Balance of Terror” . It looks wrong somehow. A, si noul efect warp e urat 😦 mi-e dor de stelele alungite din TNG.

Lasă un răspuns

