Maraton de Stand-up la Spice Club

Bordea. Being funn-eh.

Am fost aseara la maratonul de stand-up care pentru noi romanii inseamna trei ore in care au vorbit vreo 9 baieti. Si am ramas cu un singur lucru. Aparent masturbarea la baieti este un fenomen mult mai complex decat mi-am dat eu seama.

Cred ca a fost subiectul cel mai discutat al serii. Si despre masturbare… Despre cum si cat si ce pata a ramas pe perete. Comicii astia au vorbit mai mult despre labe decat despre actual girls, ceea ce ma face sa cred ca daca penisul ar fi in stare sa le faca sarmale, nu ar mai avea nevoie de female creatures alltogether!

Prezenta noastra evident nu este dorita. 🙂

Cristi. Ahem. Image is self explanatory, dar vreau sa notez ca felul in care isi tine mana imi spune ca prietena lui nu e neaparat o fata norocoasa.

„Mai deci eu cand am facut prima laba am crezut ca am inventat-o! Am zis, baiatule, scot bani cu treaba asta”

„V-ati facut vreodata laba si v-ati stropit singuri in ochi?”

„Ce enervante sunt reclamele alea la BCR cu nu ar fi bine sa existe cineva care stie ce-ti doresti. Cum ar fi sa-ti sune cineva de la BCR la usa si sa-ti spuna: „Am venit sa-ti dau o laba””

Dar presupun ca este de inteles pentru ca stand-up-ul romanesc nu se afla inca in acel stadiu in care baietii care se cred stand-up comedians sa incerce sa vorbeasca si despre ALTCEVA in afara de sex. Desi cativa au incercat. Toma de la cevamarunt a avut cateva glume foarte quirky, dar I wasn’t feeling the delivery. Parca era cam timorat. Vio de la Deko mi-a placut pentru ca avea o atitudine ce-mi aducea putin aminte de Steven Wright prin prisma auto-ironiei. Majoritatea au avut o combinatie de observational humor si toilet humor.

Tiberiu... he was pretty funny to. Lots and lots of toilet humor.

Bordea (unul din botosani, am uitat trupa) avea super multa carisma si delivery foarte bun chiar daca materialul nu eran nemaipomenit. Radu de la Vaslui a avut insa oneliner-urile cele mai bune ajutate de un delivery care are eva in comun cu deadpan-ul dar nu foarte mult, iar Costel de la Deko… best storyteller.  In rest mi s-au parut ori prea vulgari, ori prea neinteresanti si fara un stil bine definit.

Also, aici in categoria celor care nu m-au impresionat trebuie sa-i bag si pe tipii care au venit cu foaia cu glume pe scena. Now I don’t know daca in general pe scena romaneasca de Stand-up chestia asta e acceptata, dar mie mi se pare culmea faptul ca nu esti in stare sa memorezi un schit de 15 – 20 de minute. Astia care fac spectacole de doua ore cum reusesc? Si nici nu sunt studenti la Teatru sa ceva, preum multi din stand up comedians din seara asta, ca sa invete tehnici de memorare a replicilor and whatnot.

Doru Octavian Dumitru nu a mers vreodata cu o foaie pe scena, nu va suparati. 🙂

Now, eu inteleg a omu-i om si nu-i perfect (exceptie facand doar Picard) si na, poti sa tii o foaie in buzunar or something, sa o scoti in caz ca uiti ceva, te uiti rapid peste si sa speri ca publicul nu o sa te manance cu fulgi cu tot pentru asta… dar sa tii o foaie de hartie pe scena pe un scaun si sa incerci sa-ti arunci ochii subtil peste ea ca sa vezi ce urmeaza… asta mi se pare totally unprofessional pentru un stand-up comedian si sincer… it fucks up your rhythm daca si ai un ritm macar in conditiile astea.

Well a fost o seara interesanta si publicul a fost unul foarte receptiv. Adica oamenii chiar au ras si s-au simtit bine. Si eu am ras, dar mai mult la unii decat la altii. De gustbus bla bla bla. 🙂

Cya in the funny papers! Labagiilor! 🙂

2 responses to “Maraton de Stand-up la Spice Club

  1. se mai fac maratoane de asta sa vin si eu.

    standup comedy la noi este ceva nou….nu putem sa ne comparam cu americani care fac asa ceva din 70 si ceva. wtf.

    oricum am vazut ca foarte multi standup comediens fura glumite de afara si le adapteaza la viata romaneasca.

    Eu unul ma uit destul de mult la standup si ma deranjeaza cand romanul nostru face o gluma de-a lui Mencia sau Chris Rock sau George Carling (care a murit) sau orice alt comediant cunoscut de afara

  2. e, inca nu avem un mitch hedberg

Lasă un răspuns

