Chestii de facut in viata asta: Sa ascult Hurt live

Niciodata nu am fost genul care sa-mi setez liste de chestii de facut pana la 30 de ani asa mai departe. Cred ca viata merita traita asa cum e ea, nu cu un set de obiective in cap. De asemenea nu sunt o persoana obsedata de concerte desi imi plac, dar nu sunt gata sa-mi stalkeresc formatiile preferate all over Europe.

Acestea fiind spuse, trebuie… TREBUIE la un moment dat in viata asta a mea nesemnificativa la scara cosmica, sa merg la un concert Nine Inch Nails si sa ascult Hurt cantata live. Este unul dintre cele mai frumoase lucruri pe care le-am vazut vreodata. Mii de oameni care se lasa cuprinsi de emotia sincera a acestui cantec. Ok, stiu ca suna melodramatic, si probabil asta se intampla la orice concert cu adevarat bun… dar pentru mine e vorba de cantecul asta si de formatia asta.

Does that make me emo? 🙂 Nu cred, pentru ca nu este atat de mult vorba despre a dori sa fiu trista pentru ca e un cantec trist. Cred ca e un cantec sincer si prin aceasta sinceritate reusteste sa uneasca oameni. Si la asta se rezuma totul pentru mine. Vreau sa ajung si eu particica mica din oceanul ala de suflete care se vede in videoclip. Sa simti ca faci parte din ceva mai presus de tine.

2 responses to “Chestii de facut in viata asta: Sa ascult Hurt live

  1. Am i an asshole daca spun ca tot mai mult imi place cover-ul? Stiu ale cui sunt versurile si muzica, dar vocea si mimica acelui om de 71 de ani parca se potriveste mai mult cu feeling-ul cantecului (o parerea a autorului cu care sunt in totalitate de acord).

  2. You may be an asshole dar nu din cauza asta. 😉

    A avut un cover foarte bun, Dumnezeul sa-l ierte, dar in afara de faptul ca pur si simplu imi place mai mult versiunea simpla si originala (un tip si un pian, build-up incet) Hurt asa cum il canta Cash este numai despre Cash. Este despre viata lui, despre greselile lui.

    Cand canta Trent Reznor, cred ca oricine asculta poate sa simta ca este un cantec despre el insusi. Se realizeaza o legatura empatica mai puternica, chiar nu stiu cum sa explic.

Lasă un răspuns

