Din aventurile lui Dork Damsel: „Da sa te pup”

In liceu mi-am cultivat un obicei de a-i transforma pe cei pe care-i cunosc in supereroi. Pentru fiecare as fi inventat o identitate de supererou, chestie pe care la inceput o luam foarte in serios dar mai nou o vad mai mult ca pe o caricaturizare. 🙂 Daca as avea talent la desen as incepe un webcomic 🙂 Oricum, identitatea pe care mi-am creat-o pentru mine este Dork Damsel.

Super puterea mea? De a crea situatii jenante care-mi intimideaza si sperie dusmanii. 🙂 Oh da, vad ca deja tremurati de frica. Nu poate fi nimic mai terifiant decat jena unui cadru social care nu-ti este familiar. Social awkwardness, aceasta plaga a mileniului trei caracteristica individului care petrece mai mult timp cu monitorul decat cu o fiinta cu un puls.

Anyway, presupun ca as putea spune ca Dork Damsel este de fapt alter ego-ul care preia controlul atunci cand ma simt jenata cum ma simt de multe ori cand imi dau seama ca am facut, am zis sau ma pregateam sa zic/sa fac ceva aiurea, iar lumea se uita ciudat la mine.

One of the most recent situations a fost cand mi s-a atras atentia ca nu stiu sa „pup” ca lumea. Pentru aceia dintre voi neobisnuiti cu obiceiurile fiintei feminine, permiteti-mi sa clarific. Multe femele cand se vad presteaza un contact limitat intre buze si muschii faciali ai persoanei celeilalte. Este o forma de salut specifica interacitunii dintre fete si fete, fete si baieti dar baieti si baieti mai rar (doar in cazul in care e ziua de nastere a vreunuia dintre participanti sau daca e meci de fotbal si a castigat echipa nationala)

Mie mi s-a atras atentia ca nu permit sa am contact propriu zis intre buzele mele si epiderma celeilalte persoane, ci doar prezint obrazul inspre a fi pupat fara a oferi aceeasi dovada de afectiune.

Un adevarat faux pas.

Scuza mea penibila are o explicatie mai lunga si o explicatie mai scurta. Pe scurt, nu am inclinatia respectiva decat in anumite cazuri. Zile de nastere, a castigat echipa nationala. Nu am avut nspe mii de girlfriends la viata mea sa ma obisnuiesc sa pup oamenii cand ii salut, desi recunosc ca sunt fete care-mi inspira salutul respectiv, scotand la iveala my inner lesbian presupun.

Pe lung… In orice situatie de pupat mi se pare ca exista cineva care pupa si cineva care este pupat. The pup-er and the pup-ee. Daca eu initiez contactul atunci eu pup, daca cealalta persoana initiaza contactul atunci ar trebui sa stau linistita precum o gazela care asteapta sa i se muste jugulara. Daca trebuie in acelasi timp sa prezint obrazul si sa-mi flexez muschii buzelor pentru a lua contact cu epiderma celeilalte persoane… it just gets confusing! Daca imi calculez gresit traiectoria si de fapt ajung sa pup cealalta persoana pe gura? Daca tocmai mi-am lins buzele si gandul ca saliva mea sa ajunga sa stea pe obrazul tau iti provoaca o repulsie de neoprit si ma urasti si mai mult?

Dar daca as putea data viitoare cand te vad doar sa-ti spun „Buna” si sa-ti dau 10.000 pentru orice daune morale ti-as fi provocat pentru ca nu te-am pupat cum trebuie? 🙂 Cred ca asa toata lumea ar fi mai fericita. In special Dork Damsel.

7 responses to “Din aventurile lui Dork Damsel: „Da sa te pup”

  1. am si eu 2 alter egos: capitanul buric si superdan.

    de fapt eroul principal este capitanul buric care are inca o personalitate superdan. Superdan este personalitatea mai serioasa si mai calculata decat CAPITANUL….. in orice caz……i love my alter ego

  2. hail, missus dork. gagicile go only skin deep cand e vorba de kissing, nimeni nu vrea sa aiba de-a face cu muschii faciali ai nimanui

    si de acum inainte o sa get kisses from me, lady disaster, only after i get to be the pup-ee

    pardon my romglish dar incercam sa get my point across 😀

  3. aha, deci cand pupi, pupi cu saliva

  4. acum mi-am dat seama dupa ce am scris tom

    esti un slobber blubber :))))

  5. scz tipo : dupa ce a scris tom

  6. aha.stiam eu.mi-au fost confirmate asteptarile….serie de comicsuri!suna bine! inainte sau dupa scenariul cu super eroi?pe care il astept.astazi, evident.

  7. stiam eu.mi-au fost confirmate asteptarile….serie de comicsuri!suna bine! inainte sau dupa scenariul cu super eroi?pe care il astept.astazi, evident.

Lasă un răspuns

