In Bran pentru team building si team drinking :)

Zona minunanta unde am stat

Zona minunata unde am stat

Niciodata nu mai beau. Mark my words. Niciodata. Si prin baut ma refer bineinteles la consumul de bauturi alcoolice. Iar prin bauturi alcoolice ma refer mai ales la tarie. Nu sunt the drinking kind of person. In mod evident.

Dar poate ca e cam aiurea ca incep sa vorbesc despre team building-ul in care am fost in weekend la Bran cu echipa metropotam facand referiri la alcool. Dar totul va deveni mai evident pe masura ce povestesc cum a fost.

Plecam noi vineri din Bucuresti pe cea mai pacatoasa vreme pe care am avut-o luna asta. Ajungem vineri dup-amiaza pe la 18 dupa un drum de aprox cinci ore si pe la 19 avem discutii, gratare si primele mari vorbe de duh ale calatoriei. 😀

Vineri a fost easy, urmeaza sambata. Ce am facut noi in team building-ul asta a fost sa re-enuntam valorile, misiunea si viziunea echipei si sa ne uitam la fiecare proiect in parte (metropotam, invita, urbee si coolio) ca sa punem cap la cap ce idei avem despre fiecare pentru a-l imbunatati si pentru a-l promova. Sambata ne-am ocupat de primele trei si a fost o zi lunga intr-adevar.

Gina glumeste (cel putin sper ca glumeste) ca sunt o corporatista mica, dar nu I just like order. Imi place ordinea, echilibrul, planurile. Sa stiu ce trebuie sa fac cand trebuie sa fac, si de aceea sunt pentru stabilirea unei misiuni, unor valori, unei viziuni, sa stiu in orice moment exact ce ar trebui sa reprezinte efortul meu in acest univers numit Metropotam. Si cu fiecare team building si sedinta pe care o tinem in ultima vreme, ma simt din ce in ce mai confortabil si din ce in ce mai inspirata.

Apropo de inspiratie. Sambata seara jucam noi mima si varcolacii. Now nu pot sa explic exact ce este varcolacii decat ca este o obsesie a Cristinei. Sambata seara dupa o zi foarte lunga a urmat o betie relativ lunga. Am stat cam pana pe la 5-6 dimineata (cred…) si l-am avut in compania mea pe prietenul meu Jack. Daniels that is. Seemed like a good idea at the time.

Peste 2-3 ore a trebuit sa ne trezim si sa mergem la o noua sedinta de la ora 9. Desi cand m-am trezit de dimineata nu aveam nimic (din cate mi-am dat eu seama) pe masura ce Dragos vorbea despre proiecte online si cum sa scrii online, mi-am dat seama ca… ca… Well am incercat sa-mi dau seama de ce ma simt din ce in ce mai rau (banuiesc ca nu avea de-a face cu ce zicea Dragos) dar pana sa-mi fac o idee si sa stabilesc un plan de actiune… capul mi-a alunecat fara voie pe maini si aici mi s-a taiat firul nitel. I do remember o senzatie ciudata in gat si cineva zicand „Diana!”

Deschid ochii si vad ca oops. Covorul rosu nu mai e asa de rosu. 🙂

Yup, am vomitat. In mijlocul salii de conferinta si undeva pe la slide-ul 5 sau 6 din prezentarea lui Dragos. Nu m-am simtit asa de stanjenita si jenata de la 13 ani cand am lesinat in timp ce recitam Ce-ti doresc eu tie dulce Romanie la o serbare. Genul asta de treaba mi se putea intampla doar mie. Vineri seara ascultam tot felul de povesti depravate ale colegilor si le ziceam ca al meu catchphrase pentru weekendul acela avea sa fie: „What’s wrong with you people!?” Si pana la urma eu sunt singura cu care e ceva wrong din tot grupul. Ce fel de persoana se imbata intr-un team building si vomita dup-aia la sedinta? Prietenul meu Jack nu e prietenul meu de loc. Este tipul care ma f**e intr-o noapte si dup-aia ma lasa gravida si fuge cu menajera. Si eu raman sa vomit dupa el. Literally!

In stilul meu tipic m-am simtit foarte prost fata de colegii mei care au trebuit sa asiste la toata treaba nasoala si in plus sa stea si intr-o camera unde mirosul de voma era destul de pregnant iar geamurile nu se deschideau ca lumea. Ceea ce a rasucit cutitul in rana mea a rusinii pana cand a iesit pe partea cealalta.

Colegii mei insa au fost foarte de treaba si nu au ras de mine once, desi sincer ma gandeam ca there’s no way you can bounce back from something like that. Ceva imi spune ca au vazut destui oameni care se simt rau si vomita ca sa nu considere ca it’s such a big deal. Ceea ce ma bucura si ma sperie in acelasi timp.

Restul zilei de duminica am petrecut-o intr-o stare de continua auto-analizat. Daca as fi Data as zice ca I was running a constant diagnostic check of my internal systems ca sa ma asigur ca nu voi expulza un nou jet de materie ingerata. Eram cu atat mai ingrijorata cu cat stiam ca ma asteapta un drum cu masina. Nu am mai avut probleme cu raul de masina de ceva ani dar nu se stie niciodata.

Drumul spre Bucuresti insa s-a desfasurat fara hibe si fara revarsari de materie, cu toate ca I did get to see a dead guy care murise intr-un accident pe autostrada. Si dintr-o data problema cu vomitatul nu mi s-a mai parut asa colosala ca inainte. Dar niciodata nu mai beau. Nici. O. Data. Cel putin pana data viitoare.

6 responses to “In Bran pentru team building si team drinking :)

  1. we luv u :)…. ajuta daca zic ca eu aveam avioane in cap rau de tot? Singurul lucru care ma tinea „breaza” era ca urma sa conduc. PLM 😀

  2. dude trebuia sa faci si o poza cu „copilasul tau si al lui Jack” sa vedem cu cine seamana :)))).

    Hai ma nu-i nimic rau ca ai dat la rate in teambulding…..era mai naspa daca faceai pe tine nr 2.

  3. you sick puppy, cum ai reusit sa intorci povestea si sa faci din noi alcoolici anonimi fara speranta… ofc, ca nu ne apucam sa radem de tine si rad acum pt ca eu stiu unde se duce diseara prietenul tau jack :))

  4. So long and goodbye Jack. N-ai decat sa distrugi sedinta altei fete nestiutoare. 🙂

    Cat despre eu ce sa-i spun… Really puts things in perspective. 😀

  5. mai bine ziceai HIT THE ROAD JACK….and don’t come back no more more…..

  6. Pingback: Take what you want and be on your way - Ziua 3 in Viena « Funny Papers

Lasă un răspuns

