Andreea… e o fata.

Cam asa ar zice prietenul amicul meu Tibi (am taiat ca poate intrati la banuieli aiurea). Este o fata pe care o cunosc si la care tin mult si sper din tot sufletul ca nu o sa creada ca sunt obsedata sau nebuna ca vreau sa scriu pe blogul meu despre ea si despre cat tin la ea. I am not a psycho. I promise. 🙂

Ca sa vorbesc despre Andreea insa trebuie mai intai sa vorbesc despre Alina. Alina e tot o fata (soc si stupoare!) pe care am cunoscut-o in liceu. Era desteapta, era haioasa, era super-friendly cu toata lumea, intotdeauna mi-a lasat impresia de persoana demna de imitat daca as fi sa fiu atat de stearsa si de lipsita de proprie personalitate incat sa am nevoie sa imit pe cineva pentru a avea a sense of self. Nu eram dar nici mult nu mai aveam… 🙂

Sa fiu in preajma Alinei ma facea intotdeauna sa ma simt bine si din simplul fapt ca am ajuns sa stau in banca din fata ei am ajuns prietene si din faptul ca ne intelegeam asa de bine nu am putut deduce decat ca hey, trebuie sa fiu si eu destul de desteapta, haioasa si friendly. Cine se aseamana se aduna nu? Deci cred ca intr-un fel in liceu mi s-a cultivat nevoia sa fiu pe langa astfel de oameni.

So in facultate am cunoscut-o pe Andreea. Ok, poate nu o idolatrizez (repet, I am not a psycho!) dar cred ca cel mai bun lucru pe care-l pot spune despre ea este ca poti sa-ti vezi in ea toate calitatile tale reflectate. Poti sa vezi cat de prietenos si generos ai putea sa fii, fara prea mare efort. Cata energie pozitiva ai putea sa ai.

Cause she makes it look so easy. 🙂 Ii place jobul ei, ii place Grey’s Anatomy, ii plac anumiti membri ai sexului opus (*wink wink nudge nudge*) si se intelege bine cu fratele ei mai mic, chestie pe care sunt sigura ca multi oameni cu frati/surori mai mici nu ar putea sa o inteleaga niciodata.

Imi place sa petrec timp cu ea pentru ca Andreea ma face sa ma simt like it’s ok sa fii girly, sa fii vesela, sa lupti pentru ceva, sa crezi si atunci cand e cazul, poate chiar sa iubesti. Sunt sigura ca are si ea zile cand nu ii iese ceva cum trebuie, sau da de o balba sau e un pachet de nervi. Vi ar vimin after ol.

Dar la urma urmei, este o persoana foarte pozitiva intr-o lume foarte negativa. Si de aceea nu ma mir ce putere de atractie are. 🙂

La mult ani Andreea!

6 responses to “Andreea… e o fata.

  1. Asa este ! 🙂 La multi ani, Andy ! Suntem mandrii de tine 🙂 !
    Pupici (si Andreei si autoarei:P )

  2. Cum ar zice Paris Hilton forever BF 🙂 dar cum as zice eu…atat de putin dar atat de mult…ce si-ar mai putea dori cineva de la prieteni? insemna ca nu am trait degeaba si nu degeaba am vazut Meet the Spartans la Mall (oops nu trebuia s-o spun 🙂
    MULTUMESC!!

  3. well said, young padawan!

  4. hmmm dragutz post despre amica ta….chiar daca n-o cunosc (sau poate am vazut-o dar nu-mi aduc acum aminte de ea) pare o pers de treaba.

    e bine sa mai avem si de astia pe lume asta

  5. go andreea *woot*:)
    ce post…sincer, rili sviit

  6. Pingback: Hot chocolate for the soul III – La liceu « Funny Papers

Lasă un răspuns

