Cum a fost la Timisoara (si Deckmaster Convention)?

)

Prima poza facuta in Timisoara

A trecut weekendul si nu am dormit decat cred ca vreo 7 ore din ultimele 72. Presupun ca oboseala o sa ma prinda din urma mai incolo si inca mai am multe de facut pe ziua de azi (pentru metropotam si invita) dar vreau mai intai sa scriu despre cum a fost la Timisoara cat inca sunt amintirile fresh ca muscata lui Galin Goia (vezi Andreea ca am scris bine? 🙂 ).

Per total a iesit ok, dar in viitor va trebui sa reconsider durata minima a unui astfel de drum. Prin faptul ca a trebuit sa stau doar o zi (de duminica dimineata pana luni dimineata) cred ca m-am compliat mai mult decat trebuia si am reprezentat o incurcatura mai mare pentru prietenii mei decat mi-as fi dorit, avand in vedere ca eu duminica seara nu voiam sa o pierd dormind desi ei erau rupti.

Cu toate acestea, mi-a facut mare placere sa-mi revad prietenii timisoreni si am mancat o ciorbica buna la Lavinia acasa. Cioooooorbaaaaaamuahaaaaaaa. Lavinia, aceasta Maica Tereza a Banatului care m-a primit in caminul si in laptopul ei. Sa nu uitam nici de Madalina care a trebuit sa ma suporte o saptamana nu doar o zi, le sunt etern recunoscatoare amandurora si daca vor avea nevoie voredata sa stea undeva in Bucuresti, pot sa le recomand niste hoteluri foarte bune. 😀

La conventie am ajuns pe la 11 si intr-un sfert de ora de cand am ajuns am si gasit pe ce sa-mi arunc banii. O figurina Spawn. 🙂 Nivelul calitatii insa este unul foarte ridicat si imi plac la nebunie figurinele cu multe detalii… ceea ce McFarlane Toys au din plin. In afara de Spawn m-am intors acasa si cu un dragon tot de la McFarlane toys oferit din neant de Cyber. 🙂

La conventie am stat mai putin decat as fi dorit desi nu sunt tocmai sigura de ce. Sa fie clar ca-mi place la nebunie sa-i aud pe RPG geeks discutand strategii. Poate ca lor li se parea ca-mi bateam joc de ei cand ma prefaceam in calduri doar cand auzeam cuvantul strategie, dar desi imi place sa toy with their libidos, am spus-o si o mai spun. Imi plac oamenii pasionati de ceva, cu atat mai mult daca e vorba de ceva geeky. Si mi se pare cu atat mai exciting daca nu am habar despre ce se vorbeste. Sunt un pic snoaba… si daca aud pe cineva ca incepe sa vorbeasca de Star Trek imi dau ochii peste cap si ma gandesc… „Ce naibii stii tu despre Star Trek!?”

Dar in acest cadru al Deckmaster Convention ma aflam alaturi de geeks la fel de mari ca mine daca nu mai mari… si puteam sa-i respect intru totul.

Dupa conventie am mers cu Mara, Madalina, Cyber si Lavinia la Gradina Zoologica. Au o gradina mult mai faina decat ce avem in Bucuresti si parca animalele nu par la fel de sinucigase ca ale noastre. Mult spatiu si multa verdeata. Mi-a placut, desi la inceput eram oarecum reticenta, tocmai pentru ca gradina zoologica din Bucuresti mi se pare un loc foarte deprimant. Sunt recunoscatoare Marei si Madalinei ca au stat cateva ore cu mine avand in vedere ca amandoua se plangeau de cat au de munca deci imi imaginez ca timpul liber este sacru pentru ele. 🙂

Cu Cyber si Lavinia am ramas mai mult timp, si ne-au insotit Garak si Harry (dungeon master, yo) la o pizza dupa care am ramas in formula de patru. Am mers pana in Shamrock pentru o partida de darts si un drinking game. Am mers de multe ori in Shamrock pana acum and I really like it. Au un ditamai meniul de bauturi, si mereu sunt preparate bine. Cel putin Pina Colada stiu ca este foarte bun si ieftin (11 lei) fata de ce am gasit in Bucuresti pana acum (14-16 lei). Dupa Shamrock am ajuns la biliard intr-o bodega infecta un local select de rockeri 😀 si aici things started to get weird pentru ca era evident ca toti eram rupti de oboseala si totusi nu voiam sa pierd aiurea patru ore stiind ca am lasat multe lucruri pe ziua de azi.

Inca mai simt repercusiunile acestei decizii pentru ca like I said la inceput, am multe de facut in seara asta. Pana la urma am cedat presiunilor Laviniei si am ajuns acasa la ea pe la 3 dimineata ca sa incercam sa dormim putin.

De dimineata la 6 am plecat spre Bucuresti. Inca un lucru important s-a intamplat in weekendul acesta si anume ca am terminat cartea Just a geek de Wil Wheaton. In afara de faptul ca este o carte foarte sincera despre un tip foarte simpatic, m-a facut sa realizez o treaba. Blogul asta pana acum a fost mostly bullshit. Nu zic ca nu ma intereseaza sa scriu review-uri pentru TvBlog, este o chestie care-mi place foarte mult altfel nu i-as alocat atata timp.

Dar nu cred ca review-urile de episoade din diferite seriale iti spun mare lucru despre mine cu exceptia faptului ca sunt exagerat de critica uneori. Ma aseman cu Wil Wheaton din aceasta privinta deoarece si blogul sau la inceputurile sale era mostly bullshit, dupa care treptat treptat i-a lasat pe oameni in viata lui si a realizat ca cititorii sai chiar au ajuns sa tina la el in mod real.

Nu pretind sa fiu pe jumatate la fel de interesanta sau amuzanta precum Wil Wheaton dar de acum incolo voi posta lucruri putin mai personale decat iuresul de review-uri care au fost pana acum. Sper ca nimeni nu va parasi nava Funny Papers intre timp. 🙂

3 responses to “Cum a fost la Timisoara (si Deckmaster Convention)?

  1. galin, calin…wtf bine ca you had a fucking great time 🙂

  2. mie nu mi-ai adus nimic?

    imi place cand scrii despre altceva in afara de tv show-uri

  3. Subscriu la comment-ul nr.2! Am cetit atenta toate noutatile, de sus in jos, (m-am amuzat, nu-i vorba…) si -ti propun sa coci la foc mic un scenariu SF cat de curand…{azi, de exemplu!…}Te sfiesti sa-l postezi aici? Ii facem rubrica la Shotron…. Dar sa mai scrii si despre altceva decat serialele altora…

Lasă un răspuns

