Deckmaster Convention weekend-ul asta. Going to get my geek on.

Nu, nu joc tcg games, dar odata am stat si eu la un meci de Warhammer si mi-a placut. Prea complicat pentru mine, dar imi place sa ma inconjor cu oameni pasionati de ceva, especially daca este ceva foarte geeky. 🙂 Deci maine o sa fiu in Timisoara la Deckmaster Convention dupa care ma intalnesc cu prietenii mei de la Jedi Council Romania: Madalina, Mara, Lavinia, Darth Garak si bineinteles… Cyber cu care seara o sa fac un pub crawling daca ma tin salele. 🙂

2 responses to “Deckmaster Convention weekend-ul asta. Going to get my geek on.

  1. oo nice. eu am jucat warhammer fantasy, dar nici mie nu mi-a placut partea cu zarurile. in schimb poate dam niste board-uri odata, ca sunt fun. a, si tre neaparat sa jucam citadels. e the citadel of fun…gen

  2. Hai ca incepi sa scrii din cej in ce mai bine 😛

Lasă un răspuns

