Cookies… the final frontier…

These are the voyages of starship Fursecul Mecanic. It’s virtual mission, to boldly go where no man has gone before. The kitchen!

Deci daca vrei sa stii ce se petrece, Fursecul mecanic a trecut azi in vizita pe la mine. Acum cateva saptamani a facut William Shatner Capuccino Muffins si ca sa primesti o portie trebuie sa spui pe blogul lui ce stii despre William Shatner. I-am scris un mail foarte patetic in care ziceam ca I worship William Shatner si I MUST HAVE THE MUFFINS.

Tipul foarte de treaba a zis ca bineinteles, nu vrea sa aiba de-a face cu femei isterice, si ma satisface. 🙂 dar cineva mi-a furat the muffins cand le-a livrat. 😦 Recent fursecul a facut un fel de quest unde a scos la bataie pachete cu toate cele 15 fursecuri care le-a scos pana acum, si mi-am zis ca asta e a doua sansa ca sa-mi iau my Shat Muffin!

Dar nu am terminat questul la timp. 😦 Dar am avut mare noroc pentru ca azi Fursecul mecanic a trecut pe la mine pe la birou si mi-a adus my oh so precious muffins. Si au fost foarte fragede si choclatey si bune. Ce mai, merita sa mergi pana la capatul galaxiei pentru ele. :)Si pentru ca sunt un suflet generos asa cum ma stii… le-am impartit cu paganele Gina si Cristina. Dar lasa… Chiar daca ele nu cred in The Shat… Tha Shat crede in ele. 😀

One response to “Cookies… the final frontier…

  1. Every muffin I’ll ever saw will be a saucer separation one (2nd pic).

Lasă un răspuns

