My brain is trying to kill me!

Am avut un vis foarte freaky.

Dormeam… adica visam ca dormeam… si la un moment dat ma apuca cineva si ma strange de gat. That’s it. Si eu incep sa ma zbat bineinteles si tip: „Da-mi drumul! Da-mi drumul” si ma trezesc gafaind dar jur ca in clipa in care am deschis ochii am auzit o voce soptind: „Nu!”. Scary evil sounding voice.

Restul noptii am stat cu lampa si televizorul aprinse. Global warming be damned!

2 responses to “My brain is trying to kill me!

  1. eu de obicei cand am un cosmar zic o rugaciune lui D-man, poate o sa mearga si in cazul tau

  2. eu zic ca e doza de horror din seriale care incepe sa iti faca rau. destinde-te cu spiderwick chronicles 😀

Lasă un răspuns

