Lucky me…

Era vineri. Imi era frig. Tocmai mi-am incinerat catelul pe care l-am avut de la sase ani. Blacky. Weird sa vin acasa de la servici sa nu mai fie Blacky ca sa-l scot afara. Nu a murit dintr-un motiv anume, pur si simplu nu a mai avut zile dar nu o sa vorbesc acum despre asta pentru ca nu a sosit inca momentul unui post pe larg despre Blacky desi merita cu prisosinta.

Sa ne intoarcem la ziua de vineri care lesne de inteles… era o zi foarte deprimanta si nefericita pentru mine. O zi de toamna rece, jilava si imputita. Catelul imi murise, nu stateam nemaipomenit cu banii si cireasa de pe tort bineinteles era faptul ca… eram la ciclu. Si ca printr-o ciudata gluma bolanva cosmica, eram in baie cand am dat cu ochii peste urmatorul absorbant.

Mi-a luat cateva momente sa procesez ce scrie pe el. Lucky you? Lucky ME!? Prin ce anume sunt eu norocoasa? Atat de mult am decazut pe scara cosmica incat universul crede de cuviinta sa-si bata joc de mine? Si facand abstractie de celalalte probleme din viata mea care-i dau mesajului venita pe calea absorbantului o nota incredibil de ironica si aproape nu stiu, providentiala…. prin ce as fi norocoasa daca mi-ar fi venit ciclul? Avand in vedere ca tine de o functiune biologica cronometrata la sange (la propriu!) nu cred ca norocul are ceva de-a face cu asta. Va garantez cu o fata care nu este la ciclu nu m-ar considera pe mine in acel moment norocoasa, decat in cazul in care exista posibilitatea sa fi ramas gravida.

Deci singura metoda prin care pot sa il scuz pe idiotul de la marketing de la Carefree care s-a gandit ca este o idee buna sa scrie „Lucky you” pe absorbante, este sa-mi imaginez ca ce a vrut sa spuna de fapt este: „Lucky you, you didn’t get knocked up, fraiero!”

3 responses to “Lucky me…

  1. Diana, pe departe cel mai bun blog.post ever. Imi pare rau, stiu ca n-ar trebui… dar am ras de mi s-au aburit ochelarii 🙂 (de ideea absorbantului „Lucky you”… cred ca se referea la faptul ca „Lucky you ca ai acest absorbant” sincer…)

    Imi pare rau pentru Blacky in schimb 😦 si nu exista un cuvant de consolrare… decat, exista si raiul cainilor (asa zice un desen animta).

  2. foarte tare postul asta, nu ma refer la faza cu blacky si la cea cu absorbantul.

    lucky you :))))

  3. Funny marketing, funny absorbant, funneh post.

Lasă un răspuns

