I’m a call girl and I don’t even know it!

Asa de curiozitate I googled myself ca sa aflu mai multe despre myself. Ce am aflat este ca aparent exista oameni care ar face dragoste cu mine la infinit si ca „fac” tot ce „spun ca fac”.  Satisfaction guaranteed!

In rest sunt vreo 200.000 de pagini cu „diana petrescu” ascunse pe undeva. Daca si 1% din astea au legatura cu mine I’m happy. La infnit.

2 responses to “I’m a call girl and I don’t even know it!

  1. si eu m-am cautat pe google ….n-am gasit mai nimic despre mine dar am gasit niste persoane care nu le cunosc care imi poarta numele de familie.

    dupa cum stii am un nune de familie destul de ciudat asa ca sunt foarte putine persoane care au numele asta si majoritatea sunt de la mine din neam.

  2. Jumatate din „arpagic” e primar la sat, scrie carti de colorat, e inginer de sunet si e tare la karate. Celalalt nu e chiar asa de eclectic, dar are pagina pe Wikipedia – inclusiv pe franceza – si cica e si doctor/biochimist pe afara. Ce mica e lumea! 😀

Lasă un răspuns

