Oooh! What’s this? A present for me?

Am capitulat in fata naturii mele de purcica consumerista (scuzati cacofonia) ceea ce vedeti in dreapa pe homepage este un widget de la Coolio. Asa pot sa va tin la curent cu toate cumparaturile mele in speranta ca intr-o zi macar partea aceea dintre voi care nu a fost blestemata sa aiba un penis… va ajunge o purcica asa cool ca mne.

Pentru ca bineinteles ca nu haina face pe om… ci marca. : Vorbind serios acum, I like my stuff and my stuff likes me (presupun). Mi se pare un widget haios si stai sa incep sa-mi iau comics si o sa se integreze in restul blogului. Oricine poate sa-si puna widgetul cu pricina desi nu este teribil de prietenos cu wordpress. Daca aveti cont de blogspot puteti sa va setati widgetul in asa fel incat sa intrati pe fiecare pagina a cumparaturii. Asa cum il am eu instalat acum (prin widgetul de text al WordPress-ului) este linkat doar catre coolio.ro.

Oricum este bine pentru cine doreste sa inspecteze site-ul si poate sa-si insuseasca widgetul. N-am ce sa va urez decat, guitz guitz! 🙂

One response to “Oooh! What’s this? A present for me?

  1. eu ma feresc de acel widget pentru ca ar fi opulenta prea mare

Lasă un răspuns

