Next Avengers Review

Overall, cred ca Next Avengers nu a iesit asa de rau precum m-as fi asteptat, pe de alta parte este intru totul urmasul filmelor Ultimate Avengers deoarece singurul comentariu pe care-l pot scoate cand ma gandesc la film este: „meh…”

Povestea este cum ne-am fi asteptat, destul de slabuta. Copiii lui Avengers (care printr-o minune se combina intre ei mai ceva ca ce se intampla in Melrose Place) sunt ascunsi de catre Iron Man, in vreme ce restul lumii este lasata sa putrezeasca sub conducerea super-androidului Ultron. Acesta descopera locul unde sunt ascunsi copiii din gresala. Il rapeste pe iron man si copiii bineinteles, tre sa plece in cautarea lui.

Dintre toti copiii astia singurul care mi-a placut cu adevarat a fost Azari, copilul lui Black Panther si Storm din cate imi dau seama. Now, Azari are un power effect foarte cool. Are niste tatuaje care se aprind atunci cand isi foloseste puterile de control al electricitatii or some shit. Stiu ca nu are absolut nici o logica respectivul effect, dar I can’t help it. I liked it. Mai ales ca sunt asa de infometata pentru absolut orice are legatura cu Black Panther, pentru ca mi se pare ca este unul dintre cele mai subestimate si subevaluate personaje de la Marvel, but that’s just me.

Restul nu sunt decat scuze sa-i ai pe Avengers in miniatura. Mi-ar fi placut ca puradeii sa fie destul de diferiti de parintii lor ca sa aiba propria personalitate dar cred ca asta cerea prea mult de la saracii scenaristi care la o adica scriau poentru copilasi intre 10 si 14 ani, nu pentru femei isterice de twenty something years. Macar au fost strecurate din loc in loc referinte la Avengers din benzile desenate.

Animatia mi s-a parut foarte ok, mai ales design-ul orasului Ultra City. Mi-a adus aminte de un Metropolis super tehnologizat. Cel mai prost element de design a fost Ultron. Arata ca un Power Ranger care a aspirat prea multa cocaina. Un-scary, un-threatening, unintentionally funny. Fix genul de personaj care-mi aducea aminte ca ma uit la un film de copii si copii prosti pe deasupra. Dar deh… nu pot toti robotii malefici sa fie Braniaci. 🙂

Scenele de lupta au fost si ele ok pana la un anumit punct. Ritmul mi s-a parut aiurea in majorittea dar cel mai rau s-a simtit in ultima bataie mare cand copii se bat cu niste roboti si 90% se straduiesc cu ei, nu se prea descurca si dup-aia as if they pulled some magic power upgrade out of their tiny boney asses… toti ajung sa-si bata robotii destinati dintr-o singura lovitura. M-a dezamagit si animatia lui Hulk (da, si eu am avut aceeasi reactie, WTF is Hulk doing in this movie) care are niste miscari scoase din filmele cu clovni, dar ma rog…

In concluzie, nu consider ca mi-am pierdut timpul. Mi-au placut cateva chestii, m-au frustrat altele dar overall e foarte… meh. Vreau doar sa spun ca mi se pare aiurea ca acesti copii au 12 ani si totusi…

Look at the pair of boobs on that girl! Astia nu sunt sani de fata de 12 ani, nu-mi pasa cine este taica-su!

Anunțuri

6 responses to “Next Avengers Review

1. Ce ai cu copiii? Ai citit Jocul lui Ender? 🙂 Cat despre Balck Panther, el reprezinta varianta Marvel a lui Batman. Cui nu ii place Batman?!? Oricum iti multumesc pentru ideea de a ma uita la acest film… cred ca o sa il vad in viitorul apropiat!

2. N-am citit dar e in lista. 😀 Anyway, Black Panther nu e nici de departe Batman de la Marvel. Mai degraba Iron Man. Iar Black Panther este un fel de combinatie intre Mr Terrific si the new and improved Catman.

Si sa nu neglijezi sa ma anunti ce crezi despre Next Avengers. 🙂

3. Hai ca nu e rau desenul. Cum mie imi plac desenele de copii mici, mi-a placut si acesta. Ai dreptate, Azari este cel mai interesant super-erou, dar mi-ar fi placut sa vad mai multe „vraji” de care dispun personajele 🙂 Crezi ca poti sa imi mai recomanzi alte desene asemanatoare (create de Marvel)?

4. Hmm, presupun ca ai vazut Ultimate Avengers (1 & 2). Mai era un film cu Iron Man care este tot un fel de origin story dar la sfarsit se bate cu o gagica goala posedata. 😀 A aparut acum primul episod in Wolverine and the X-men si in ianuarie 2009 o sa apara Wolverine vs The Hulk si The Hulk vs Thor. In Wolverine vs the Hulk am auzit ca ar aparea si Deadpool. Also, desi nu e produs de Marvel, ci de WB as recomanda the new Spectacular Spiderman. O sa vb mai pe larg despre el intr-un viitor post. Cel putin pot spune ca m-a facut sa-mi doresc sa citesc mai multe benzi desenate cu Spiderman. Ceea ce nici filmele nu au reusit. 🙂

5. Ah, si mai e si un film cu Dr Strange pe care insa nu am avut ocazia sa-l vad.

6. Sincer sa fiu nu am vazut nici un film din ce ai enumerat tu. Se pare ca am cu ce sa imi fac de lucru. Deadpool e intr-adevar foarte misto, abia astept sa vad Wolvie vs Hulk. Multumesc pentru recomandari 🙂

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com