Targul Anticarilor si weekend update

Luand o pauza de la comic book reading si News Radio watching, am trecut azi pe la Targul Anticarilor. Obiectivul? Pin-uri comuniste! Am facut o pasiune pentru ele. Recunosc. Au fost mai multi expozanti decat anul trecut si o aglomeratie de nedescris. De preturi nici nu mai zic. Se cerea cateva milioane pentru o oala de vreo 50 de ani… ruginita si vai de mama ei, si aparatele de foto Zenith se dadeau la 20 – 25 de lei. Nu sunt eu mare fotografa dar si mie mi se pare putin.

Obiectivul mi l-am atins si inca cum. Am cumparat o colectie de pin-uri sovietice dedicate programului spatial. 😀 Culmea e ca unele dintre ele look sorta like Star Trek badges. 🙂

Si in caz ca intrebai, yes, i had my marathon. Sambata intre 23 si 4 dimineata am citit in prostie dar nu am reusit sa termin 52, am ajuns undeva pe la saptamana 40 dupa care m-am uitat la Queer Eye for the Straight Guy si m-am culcat. Dar am terminat astazi. 😀 What a great sense of accomplishment, dar mai am o gramada de citit. :Mi-e asa de dor de Kyle…

Cya in the funny papers!

Lasă un răspuns

